crillux Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Läste en artikel i Aftonbladet om en gubbe som bor ensam på Riddarholmen. Nu är inte jag från Stockholm, men det förefaller mig otroligt att inte fler människor skulle bo därute. Är det något fel på Riddarholmen? Någon Stockholmare som kan förklara varför det inte bor fler människor där? Nyfiken... Citera
Saint_Bjorn Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Gubben för ett jäkla oväsen. Seriöst så måste det ju finnas nån logisk orsak, t ex att hyresvärden väntar ut gubben så de kan göra om fastigheten. Citera
gdaily Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Läste en artikel i Aftonbladet om en gubbe som bor ensam på Riddarholmen. Nu är inte jag från Stockholm, men det förefaller mig otroligt att inte fler människor skulle bo därute. Är det något fel på Riddarholmen? Någon Stockholmare som kan förklara varför det inte bor fler människor där? Nyfiken... Hela ön beatår av kontor och kyrka. Citera
juttis Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Om man kan kalla Svea Hovrätt för ett kontor... Citera
gdaily Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Svea Hovrätt är väl en kyrka, där bes det många böner... Citera
Recommended Posts