Matsa Postad 6 Maj , 2004 Rapport Postad 6 Maj , 2004 Vi har spelat en del i Lund i vår. Både cash och turneringar (10-12 ungefär deltagare med 50 eller 100 i buy-in). Nu verkar det dock som om intresset har svalnat lite, alt. ingen som känner för att ta tag i det. Förhoppningsvis blir det en del spel innan sommarn. Jag kan skicka ett PM när/ om det blir av. (Brukar spela på Ulrikedal btw) /Matsa Citera
finnish_fox Postad 6 Maj , 2004 Rapport Postad 6 Maj , 2004 det låter väldigt intressant. ska flytta hem till lund i början på juni och är sugen på att lira i sommar och även senare Citera
Matsa Postad 7 Maj , 2004 Rapport Postad 7 Maj , 2004 Det dumma är ju att "allt" folk sticker från Lund i början på juni (jag inkluderad). Men i slutet på sommaren och vidare in i höstmörkret är du hjärtligt välkommen för lite/mycket spel. Citera
finnish_fox Postad 7 Maj , 2004 Rapport Postad 7 Maj , 2004 jo, att folk flyr stan är ju ett känt faktum om somrarna. ska plugga till hösten så då lirar jag gärna. skicka gärna ett meddelande när ni rullar igång igen till hösten.. (som om man skulle komma ihåg nåt sånt över sommaren) Citera
Bridgespelar Postad 10 Maj , 2004 Rapport Postad 10 Maj , 2004 Jag bor I landskrona....är också intresserad av lite turneringsspel. kan tänka mig att åka till lund. Citera
highbury90 Postad 10 Maj , 2004 Rapport Postad 10 Maj , 2004 Skicka gärna ett PM. Är i Lund ganska ofta, så om det passar in så är jag intresserad. Citera
Tamaz Postad 31 Maj , 2004 Rapport Postad 31 Maj , 2004 Hej, jag bor i Lund och spelar gärna mörkpoker och holdem. Är även i Lund över sommaren. Funderar på att anordna någon turnering så småningom. Citera
Caines Postad 31 Maj , 2004 Rapport Postad 31 Maj , 2004 Jag hade också tänkt annordna en turnering i Malmö jag är också sugen på att komma till någon turnering, säg till när det är dags Tamaz Citera
fratello Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Är också intresserad av spela live-turnering i lund. framför allt under sommaren, men även till hösten. allra helst på "studentvänlig nivå", som det så fint uttryckes... Citera
highbury90 Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Skriv gärna här i tråden om det blir någon turnering i sommar. Citera
Filip Postad 2 Juni , 2004 Rapport Postad 2 Juni , 2004 Jag kan också tanka mig spela i sommar när ankaret har sommarstängt, om de nu ska ha det...... Citera
Chapel Postad 19 Juni , 2004 Rapport Postad 19 Juni , 2004 Här finns en till som är intresserad av lite poker i sommar, har lite oregelbundan arbetstider men vilja finns. Angående Cafe Vinyl, ligger det i Lund eller Malmö? (på ett ungefär var) Citera
Fille Postad 20 Juni , 2004 Rapport Postad 20 Juni , 2004 Vi är ett par killar från Höör (mellanskåne) som spelar både hold em och omaha och det är för det mesta bara no limit.. kan säga att vi lirar i snitt en gång i varannan vecka. brukar bli 3/6 omaha eller 4/8 hold em. bara att höra av er vid tillfälle då det delas ut kort så kommer vi.. Har även 300 marker. Jag hoppas det både kan bli Cashgame och tourneys. mvh Fille. ps. spelar på pokerstars med alias Fille.. Citera
thorn Postad 24 Juni , 2004 Rapport Postad 24 Juni , 2004 Chapel, Cafe Vinyl ligger i Malmö på Amiralsgatan, nära korsningen till Kungsgatan, alltså i området mellan Latinskolan och Konserthuset. Bor faktiskt väldigt nära nu under sommarlovet, men vet ej om man vågar titta in och bli skinnad. Jag bor i Lund under terminerna. Förhoppningsvis är man lite mer erfaren i spelet efter sommaren och kanske kan hänga på. Citera
Caines Postad 26 Juni , 2004 Rapport Postad 26 Juni , 2004 Några som är sugna på att spela nu efter matchen? Hade varit kul att grogga lite och spela poker. Citera
Bigsmooth Postad 26 Juli , 2004 Rapport Postad 26 Juli , 2004 Flytttar in till centrala Lund nu i augusti och ett stort pokerbord är på gång, så hoppas det finns lite folk i lund/runt om som är intresserade för lite game:-) till hösten Mvh Henke Citera
ElNeko Postad 26 Juli , 2004 Rapport Postad 26 Juli , 2004 Flytttar in till centrala Lund nu i augusti och ett stort pokerbord är på gång, så hoppas det finns lite folk i lund/runt om som är intresserade för lite game:-) till hösten Mvh Henke Count me in! //Neko Citera
Tamaz Postad 26 Juli , 2004 Rapport Postad 26 Juli , 2004 Välkommen till Lund! Ser fram emot att spela i höst. Jag bor på klostergården Citera
Smitaren Postad 18 September , 2004 Rapport Postad 18 September , 2004 QoS har varit snäll nog att lägga upp ett eget forum för diskussioner rörande Cafe Vinyl. Kolla under Pokerklubbar eller tryck här http://pokerforum.nu/forum/viewforum.php?f=30 Citera
Evolito Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 På http://www.lundapoker.se/ finns gott om folk och en hel del på spel på G Citera
CH3374H Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 Ställer upp på de flesta turneringarna i skåne, hör gärna av er pm om kommande turneringar , ev- även homegames... Citera
Kimkiller Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Är en relativt nyinflyttad malmöit som söker cashgames kring 2-4 nivån... skicka pm om ni saknar nån runt bordet! Citera
Recommended Posts