Gå till innehåll

Nytt humor program!


wheel_jr

Recommended Posts

Det gick igår kväll 23:50 på kanal 6, var faktiskt väldigt roligt och jag skratta i princip hela tiden. Det var duktiga skådespelare överlag, vissa stack givetvis ut mer än andra som alltid. Huvudrollen spelades av "Henrik", han får en klockren 5a på min skala där 5 är max.

 

Finns dock ett problem, jag kommer inte på vad programmet hette :( .

 

Snälla hjälp mig.

 

/MVH wheelie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nordic poker king.

 

Imponerande insats av debutanten Henrik som limpar in 36 klöver, och check-synar ner Sören (?) med toppar på brädan K 2 5.

 

Ingen hjälp på turn, så Henrik ser inget annat alternativ än att check-syna ännu en stor bet från statisten Sören.

 

river 4, han klonkar som en riktig stjärna och hamnar all-in mot Sören som inte förstår nånting vid showdown. (priceless min)

 

Det var första handen jag såg när jag zappade, gick sedan och kräktes och zappade vidare :|

Såg du vidare Wheelie? klonkade han hem allt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha klart han klonka hem allt. Var en rolig hand där han slog ut 2st.

Kommer inte ihåg exakt med något i denna stil med:

 

Yousfi(mycket marker) limpar in(A-K), nästa man ställer in (shortstack-AJ), fold, sen är det Henriks tur som synar med 2-2(hmm bra syn?) Kommentatorena förstog inget iaf. Youfsi med A-K synar bara och flopper visa något i stil med 4-5-9, Henrik betar ut halvpott ungefär, Yousfi släpper inte A-K utan synar, 3 på turn, Henrik ställer in och Youfsi synar. ingen fattar någonting vid showndown. River visar 10a och Henrik slår ut 2 pers.

 

en till hand, 4 pers kvar henrik har monster chiplead.

Han hittar A-8 utg och LIMPAR (bra spel?) han skulle ställt in. Näste man ställer iaf in med JJ och näste man synar(typ 1kr kvar), Henrik synar och klonkar givetvis A på turn och 2 pers utslagna.

 

HU vinner han med KK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...