Gå till innehåll

Varmt...


baller

Recommended Posts

Kanon väder osso har man varit idiotisk nog att ha en uppsats som ligger släpandes....suck. Skulle va skönt o ligga på stranden och snegla på brudarna men men....osso förbannade pf.nu som man går in o kladdar på i stället för att plugga, se vad poker gör med en =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv har man legat med polarna på en liten båt utanför havstränderna och sovit. Bara att hoppa i den 24 gradiga vattnet om man blir lite varm ;)

 

Iofs har man jobbat på ett bygge där det inte finns någon skugga i 8 timmar innan man åkte ut, men det glömmer man snabbt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ta av dig mössan!
Foliehatten måste alltid vara på, även på sommaren...

 

Jag har liksom gjort en fördjupning (kräver en WonderHoleMaker från Clas Olsson) i min foliesmäck där jag fyller på med isbitar. När dom smält går jag ut på balkongen och vippar lite på smäcken, det fortfarande kalla vattnet strilar då skönt ner på min överhettade lekamen. Sen fyller jag bara på med ny is.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En stabil fläkt för under hundringen på Clas Ohlsson är ruskigt underskattad! Införskaffade en sådan i början av sommaren, och den har då räddat mig iallafall!

 

samma här. dock från maxfps!

 

Att inte ha en sånhär på skrivbordet vore allt annat än acceptabelt.

 

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=250

 

Den är ooooootroligt trevlig och mysig!

 

Det är defenitivt en ny kompis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...