Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hehe, det här är den enda bloggen som gör att jag blir riktigt sugen på att åka till Vegas. Grym nattklubbsguide! :mrgreen:

Men wtf Matteprof?! Trodde du skulle skota liverapporteringen fran den prestigefyllda bowlingmatchen!

Postad

Men wtf Matteprof?! Trodde du skulle skota liverapporteringen fran den prestigefyllda bowlingmatchen!

No Offence men om man jämför bloggarna

Detta hak är känt som Vegas bästa country bar med bull riding och det bästa....dirty girls and cold beers…att se på ett gäng brudar som väljer att kramas i lera kan vara rätt underhållande, likaså bikini bull riding. 8-)

Jag rekommenderar att man går dit på en torsdag, härliga gogo-dansare där då. Du har väldigt lättklädda (bodypaint :twisted: ) kvinnor som dansar på burar gjorda i halvmånar som hänger från taket, samt folk som kastar sig ut på linor och gör koststycken i luften

med nedanstående som inkluderar Jennez, gdaily och hyler

Jag ska ju också bo på Gold Coast, vad sägs om en trekant? :oops:

Det ena behover ju inte utesluta det andra. ;)

så vet i alla fall jag vad som lockar mer

:D

Tyvärr ska jag ju inte till Vegas :cry:

Postad

No Offence men om man jämför bloggarna

Detta hak är känt som Vegas bästa country bar med bull riding och det bästa....dirty girls and cold beers…att se på ett gäng brudar som väljer att kramas i lera kan vara rätt underhållande, likaså bikini bull riding. 8-)

Jag rekommenderar att man går dit på en torsdag, härliga gogo-dansare där då. Du har väldigt lättklädda (bodypaint :twisted: ) kvinnor som dansar på burar gjorda i halvmånar som hänger från taket, samt folk som kastar sig ut på linor och gör koststycken i luften

med nedanstående som inkluderar Jennez, gdaily och hyler

Jag ska ju också bo på Gold Coast, vad sägs om en trekant? :oops:

Det ena behover ju inte utesluta det andra. ;)

så vet i alla fall jag vad som lockar mer

:D

Tyvärr ska jag ju inte till Vegas :cry:

Hahaha tack mannen :D Men finns nog en liten liten skara som skulle snappa på Jennez show också. Men vill man se sådan action föreslår jag att man går till baren som ligger bredvid The Green Door (las vegas swinger klubb nr1), för där haru THE gaybar. Hur jag nu vet om det lämnar jag osagt. 8-) Hmmm kanske ska göra som på polisskolan och skicka iväg Jennaz, Gdaily & thestonk dit? "promise värsta bowlingbanan där, just for the three of you!" :twisted:

Postad

SÅ bra på bowling är hon inte... men rolig är hon.

Hoppas fan det. Gillar hon Bunny Ranch?

Om hon inte gillar Bunny Ranch så kanske hon gillar Chicken Farm strax utanför las vegas 8-)

Postad

Tack tack.....

Klonken räckte till en 3e plats :(

Plockade upp 88 och ställde in mot chipleadern som höjt 3*bb före mig.

Han callade och visade AJ och prickade en J på flop = ridå

HU blev senare ospännande eftersom den sista snubben blev disconnectad och aldrig kom tillbaka.

Blir nog att sikta på wsop 2007 istället. 8-)

Postad
Tack tack.....

HU blev senare ospännande eftersom den sista snubben blev disconnectad och aldrig kom tillbaka.

Tråkigt att höra, får hoppas du har bättre flyt framöver.

• 2 weeks later...
Postad
Tack tack.....

Det var jag som inte kom tillbaka, modemet bara tvärdog. Så JÄVLA sur på att jag inte åkte ifrån sommarstugan. Ville bara slå sönder saker....

Men men, det kommer fler chanser.

Postad

Kul att läsa att ni bor på TI.. var själv där i maj. :)

Om ni har problem med deras WLAN så be att få byta rum.. kan ju inte bli sämre. ;)

När ni ändå bor på TI och om ni får tid över... missa inte då The Sirens (showen), eftersom ni bor på hotellet får ni gå via en särskild entre och slipper då trängas med övriga samt så kommer man närmare brudarna. ;)

Tangerine är oxå en trevlig ställe på hotellet om ni bara vill ta en pilsner och njuta av utsikten... sen har ni ju Fashion Mall rakt över gatan (mitt emot Wynn) som är så stort att det är lätt att gå "vilse". :)

Ser fram emot bilder... :P

Postad

Ett stort LYCKA TILL idag!

Enligt UPS landar ett paket nere hos Front Services imorgon, måndag. Jag bevakar så jag hör av mig igen om det blir så enligt deras tracking system.

Gillar ditt senaste inlägg i bloggen. Lika bra att göra en tydligt entré så kanske du kan bespara dem pinsamheten med att inte veta vem du var innan 10 augusti. Efteråt så blir det lättare med titeln hängande runt handleden 8-)

Postad
Jens Thoren har 57k stack och Johan Backfjärd 137k.

Om någon vill köpa in sig på procenten så kom med erbjudanden och skicka pm till mig. 500 dollar för varje procent av Jens och 750 dollar för varje procent av Johan

Rätt bra värde på det där. Speciellt procenten av Johan.

Postad
Jens Thoren har 57k stack och Johan Backfjärd 137k.

Om någon vill köpa in sig på procenten så kom med erbjudanden och skicka pm till mig. 500 dollar för varje procent av Jens och 750 dollar för varje procent av Johan

Rätt bra värde på det där. Speciellt procenten av Johan.

Är du ironisk? :) Johan måste ju placera sig som sämst 63:a av 1200 spelare för att köparen ens ska få pengarna tillbaka, avg då ligger ju över miljonen i marker. Om han bara siktar på att ta sig ITM och cashar 15-20k så bli det ju en ren förlustaffär på $5-600

Postad
per procent? du måste skoja. alltså är hans inköp värt 750 * 100, dvs $75 000. Och det är 1000 spelare kvar, 88 000 000 marker i spel, han har 137k marker.

Med 88mil marker på 1000 spelare så är snittet 88.000 marker och Johan har 56% mer - 137.000.

Ett enkelt sätt att räkna borde ju vara; Inköp 10.000 på 8000 spelare = värde 80.000 på 1000 spelare (för en snittspelare). Med några procents rabatt på det värdet och en stack på en bra bit över medel så är det väl inte så dumt?

Visst är det osannolikt att han vinner, men å andra sidan, en procent av 12 miljoner dollar är rätt mycket pengar också. Han är två justa klonkar från chipledningen :-)