BigShot Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Usch och fy för de som säger "United" när de menar Manchester United. Det finns fler än ett "United" i Premier League. Ja, det är ju lätt att missuppfatta, för det mesta menar man ju självklart West ham eller Carlisle Gud va rolig du var. Pratar du om United i norra England så tror de flesta att du menar Newcastle, likaså i London där tror de att du pratar om West Ham. Tycker bara det är synd att vi i Sverige har fått vant oss med att Manchester United nästan alltid kortas till "United". Oh well, nog om detta. Citera
Ruterkung Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Tycker bara det är synd att vi i Sverige har fått vant oss med att Manchester United nästan alltid kortas till "United". Detta är ett svenskt forum... Men nog om detta Citera
snetreff Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Visst jag är lite RÖDÖGD men: Det jag såg av Veron var han riktigt bra faktist, skärskilt i CL. Neville är fortfaranade top 2-3 ligans bästa högerback har har varit i 6-7 år. Att dom spelade med Flether och Josh på mitten var ju för att Smith, Scholes, Keane var indisponibla. Fletcher har spelat centralt många ggr. Giggs och Josh var hyffsade centralt på mitten. Fan vad jag saknar Beckham och P Neville. Kommer i håg nån match mot ARsenal för typ 5 år sen, har för mej det var P Neville och Solskjear (!) på innermitt, jävlar vad dom radera bort Viera o CO Ganska säker på att de va Neville och Veron... Japp Neville och veron var det nog Matchen vi tänker på var hemma mot Arsenal hösten 2002. Jag minns inte vem som spelade tillsammans på innermittfältet med Phil, men det var i alla fall då han fick smeknamnet Phil "who the fuck is Vieira" Neville. En annan match att minnas är ju den mot Arsenal borta våren 2005 (4-2 till United). Efter tunnelbråket mellan Keane och Vieira käkar Roy upp en vilsen och rädd Vieira, bajsar ut och blir "man of the match". Citera
eurythmech Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Tycker bara det är synd att vi i Sverige har fått vant oss med att Manchester United nästan alltid kortas till "United". Detta är ett svenskt forum... Men nog om detta Så mycket större anledning då att försöka sprida hyfs. Citera
Ruterkung Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Tycker bara det är synd att vi i Sverige har fått vant oss med att Manchester United nästan alltid kortas till "United". Detta är ett svenskt forum... Men nog om detta Så mycket större anledning då att försöka sprida hyfs. ¨ Que? Citera
Oskarsson Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Hyffs och hyffs Man U är united Liverpool är Pool Arsenal är Gunners West Ham är Hammers Aston VIlla är Villa West Bromwich är Brom Tottenham är Spurs Portsmouth är Pompey Chelsea är Blues Middlesbrough är Boro Blackburn är ROvers sen kan jag fan inga mer..Vilka är det som kallas Dons. NUFC kallas dom Magpies av supportrar det gör dom inte va? Citera
eurythmech Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 det....finns....flera....united... ja, newcastle är magpies....och glöm inte toffees Citera
Ruterkung Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Hyffs och hyffs Man U är united Liverpool är Pool Arsenal är Gunners West Ham är Hammers Aston VIlla är Villa West Bromwich är Brom Tottenham är Spurs Portsmouth är Pompey Chelsea är Blues Middlesbrough är Boro Blackburn är ROvers sen kan jag fan inga mer..Vilka är det som kallas Dons. NUFC kallas dom Magpies av supportrar det gör dom inte va? Dons är/var väl Wimbeldon? Newcastle är magpies. Citera
jaroiten Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Hyffs och hyffs Man U är united Liverpool är Pool Arsenal är Gunners West Ham är Hammers Aston VIlla är Villa West Bromwich är Brom Tottenham är Spurs Portsmouth är Pompey Chelsea är Blues Middlesbrough är Boro Blackburn är ROvers sen kan jag fan inga mer..Vilka är det som kallas Dons. NUFC kallas dom Magpies av supportrar det gör dom inte va? ManU är Red Devils, Liverpool är Reds, Chelsea är Chelski, West Brom är The Baggies, Aston Villa är The Villans, Birmingham är Blues, Bolton är Trotters, Charlton är Addicks, Everton är Toffees, Fulham är Cottagers. Sen finns det såklart en hel drös mer på lag utanför EPL. Citera
ematic Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Från Betfair: Vinnare av Premier League! Chelsea: 1.51x. Man U: 8.8x. Liverpool: 10x. Arsenal 9x. Tottenham: 110x. Vad känner ni kring dessa odds? Chelsea, 1.51x? Vinnare av La Liga! Barcelona: 1.71x. Real Madrid: 3.45x. Valencia: 10.5x. Atl. Madrid: 18x. Villareal: 19x. Citera
ematic Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Min första instinkt: Tottenham 110x, back. Chelsea 1.51x, lay. Atl. Madrid, 18x, lay. Villareal, 19x, back. Citera
jaroiten Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Min första instinkt: Tottenham 110x, back. Chelsea 1.51x, lay. Atl. Madrid, 18x, lay. Villareal, 19x, back. Hur mycket hade du tänkt betta i så fall? Minst 20 000 kronor va? Blir ju typ 5% vinst på ett år. Citera
Oskarsson Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Finns det inget på Spurs top 3? Lennon blir årets unga spelare. Davids är fortfarande klass, var ju en av dom absolut bästa mittfäöltarna i PL förra säsongen. Stannar Carrick tror jag dom tar CL plats Citera
ematic Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Min första instinkt: Tottenham 110x, back. Chelsea 1.51x, lay. Atl. Madrid, 18x, lay. Villareal, 19x, back. Hur mycket hade du tänkt betta i så fall? Minst 20 000 kronor va? Blir ju typ 5% vinst på ett år. ??? Vem har sagt att jag tänkt betta? Citera
ematic Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Finns det inget på Spurs top 3? Lennon blir årets unga spelare. Davids är fortfarande klass, var ju en av dom absolut bästa mittfäöltarna i PL förra säsongen. Stannar Carrick tror jag dom tar CL plats Finns det säkert någonstans, drog bara upp detta för diskussion. Tror du Carrick stannar i och med Zokora? Davids hade sin stunder förra PL, fortfarande klass. Citera
jaroiten Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 ??? Vem har sagt att jag tänkt betta? När du skriver att din första instinkt är att laya Atl. Madrid i en betting tråd så är det nog många som kan addera 1 och 1 och få fram 2... Citera
ematic Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Min första instinkt var att dessa spel var intressanta. Citera
Bibben Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Hyffs och hyffs Man U är united Liverpool är Pool Arsenal är Gunners West Ham är Hammers Aston VIlla är Villa West Bromwich är Brom Tottenham är Spurs Portsmouth är Pompey Chelsea är Blues Middlesbrough är Boro Blackburn är ROvers sen kan jag fan inga mer..Vilka är det som kallas Dons. NUFC kallas dom Magpies av supportrar det gör dom inte va? man city är väl rpecis som chelsea blues med Citera
chievo85 Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Vad tror ni om vänskapsmatchen idag Halmstad-Helsingborg? 2.40 o 2,60 Tänker nog spela en två på Helsingborg. halstad torska med 3-0 mor gefle om jag minns rätt föra matchen! men har inget annat att gå på som om nån har nån insikt om matchen så skriv! Citera
druvat Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Rafael Benitez håller på att bilda ett starkt lag för ganska "lite" pengar. Han är känd för att skapa lag som släpper in extremt lite mål vilket jag tror Liverpool kommer göra i år. Han kommer förmodligen värva en höger springare samt en anfallare till som kan alternera med Crouch om target platsen. Kanske även en ersättare till Didi om han lämnar. Laget just nu: Reina (Dudek) Finnan (Kromkamp) Carragher (Paletta) Hyypiä (Agger) Aurelio (Riise) Alonso (Zenden) Sissoko (Hamann eller ersättare) Bellamy (Pongolle) Gerrard (Garcia) Gonzalez (Kewell) Crouch (Fowler) Citera
Joyga Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Reggina kommer vinna serie A i år...eller inte,nä men tror dom kommer komma bland dom 6-7 i ligan,dom är ruskigt starka på Granilo stadion.. Men som det ser ut nu med alla lag som åkt ner och vilka som kommi upp så ser jag inga andra än INTER som vinnare av serie A,men för skoj skull ska jag sätta nån peng på att sampdoria eller Roma kommer vinna serien... Citera
chievo85 Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Reggina kommer vinna serie A i år...eller inte,nä men tror dom kommer komma bland dom 6-7 i ligan,dom är ruskigt starka på Granilo stadion.. Men som det ser ut nu med alla lag som åkt ner och vilka som kommi upp så ser jag inga andra än INTER som vinnare av serie A,men för skoj skull ska jag sätta nån peng på att sampdoria eller Roma kommer vinna serien... Slälvklart kommer Chievo att Vinna Seria A och CL i år!!!! Citera
jaroiten Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Från Betfair: Vinnare av Premier League! Chelsea: 1.51x. Man U: 8.8x. Liverpool: 10x. Arsenal 9x. Tottenham: 110x. Vad känner ni kring dessa odds? Chelsea, 1.51x? Vinnare av La Liga! Barcelona: 1.71x. Real Madrid: 3.45x. Valencia: 10.5x. Atl. Madrid: 18x. Villareal: 19x. Årets odds (just nu hos betfair): EPL: Man U 2.44 Chelsea 2.9 Liverpool 6.8 Arsenal 13 Spurs 90 Omsättning: €668k La Liga: Barca 1.86 Real 3.5 Sevilla 16 Valencia 17.5 Villareal 60 Omsättning: €25k Bundesliga: Bayern 1.63 Bremen 6.8 Schalke 13 Stuttgart 14 Omsättning: €59k Serie A: Inter 2.42 Milan 3.05 Juve 7.4 Roma 12 Fiorentina 50 Omsättning: €13k Vad tycker ni, själv tycker jag att Valencia, Sevilla, Bremen ser rätt så intressanta ut. Citera
pellepackad Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Bremen utan Klose? Nä det tror jag inte, Bayern tar det i år. Inget lockande odds dock...Sevilla kan nog gå hela vägen i år. Fasta Barca blir jobbiga att klå. Citera
Ugrath Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Gillar oddsen på man u, valencia, sevilla och möjligtvis inter/juve Citera
Recommended Posts