mr.asdf Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 cyklar från jobbet till en affär som låg väldigt nära där jag bor, köpte den goda 1,5L coca colan å tänkte fan det här är jag värd, inte druckit cola på länge... cyklar vidare å låse cykeln där jag bor å går upp å ställer den i kylskåpet nästa dag vid 2tiden är jag så jädra sugen på cola så jag drar till kylen för å plocka ur colan men liktförbannat så är inte colan där sprang runt å leta som en tok i lägenhet men ingen cola... vart fan kan den va? Citera
hansolo Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 bor du ihop med någon? isf ska du nog undersöka med dom, annars vet ja inte Citera
Bluwajt Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Gå in i ditt sovrum, kryp under din säng och känn med handen om du hittar en lucka, öppna den och där ligger din cola! La den där för att tilta dig lite... Poker Off Topic, det kanske i och för sig var en "pokercola", haha Citera
BillyBobs Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Kanske någon har tagit den utan att be om lov. Då är den nog borta för evigt. Föreslår att du köper en ny och skriver stort ditt namn på den. Citera
Bubbla Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Vart har affären tagit vägen? Hur kan du veta att colan var god? Citera
Illyria Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 själv letar jag febrilt efter mitt klonkande på river.. nån som sett till det nånstans ?? såg det senast hängande med alkisarna vid en parkbänk nere på stan.. kan det gått så illa att "klonkande river" lämnat mig för evigt? Citera
Henkeman Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Den är säkert ute i solen, gå ut och leta Citera
SaInT Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Jag tog den. Men frukta ej! Den är i goda händer. Citera
Cyntax Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Jag vet inte exakt hur många sekunder eller minuter den här tråden tog av mitt liv. Men det var fan klart värt allt! Tack! Om vi ändå ska snacka cola. Vilken är bäst? Coca-Cola Coca-Cola Light Pepsi Pepsi Max Cola (Lidl) Cola Light (Lidl) Jolt Cola Cuba Cola Finns det fler? Ica har en egen va? Aportekarnes? Gdaily skall enligt rykten vara hooked on cola. Snälla Ola, berätta lite om alla olika colas du druckit. Vilken är din favorit och vilken var vidrigast? Hur går det med din "cola-avgiftning"? /Cola-Pimping Citera
gdaily Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Det finns bara en enda cola, och det är Coca-cola Fast det är lustigt, i USA smakar Pepsi bättre än Cola... Cherry-cola är ett pikant inslag som kan gå bra ibland, dock inte till mat. Jo tack, ett par återfall har jag haft, men jag har faktiskt gått ner fem kilo på tre veckor på att inte dricka 200 gram socker om dagen... Citera
Cyntax Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Det finns bara en enda cola, och det är Coca-cola Fast det är lustigt, i USA smakar Pepsi bättre än Cola... Cherry-cola är ett pikant inslag som kan gå bra ibland, dock inte till mat. Jo tack, ett par återfall har jag haft, men jag har faktiskt gått ner fem kilo på tre veckor på att inte dricka 200 gram socker om dagen... Jag var cola-addict för 8 år sedan. Men det gick över. Min fru däremot kan inte existera utan Cola. Hon dricker helst Pepsi Max, med Lidl's Cola-Light som tvåa och Coca-Cola Light som trea. Hon dricker Cola till frukosten. Frukosten är alltid Cola + mackor. Hon dricker alltid cola till maten. Spelar ingen roll vad hon äter. Har hon mjölk i gröten/jordgubbskrämen? Nej, inget annat i, men hon dricker nog Cola till. Fast det är lustigt, i USA smakar Pepsi bättre än Cola...Är recepten olika eller bara du som dillar? Hur många olika cola finns det? Visst finns det en "arab-cola" som dricks i arabstaterna. Amerikanska bolag kanske inte är så poppis där? Citera
lfx Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Är recepten olika eller bara du som dillar? Dels kanske dom blandar upp svenska colan med godare vatten och sen har jag också hört att sockerhalten skiftar mellan olika länder. Citera
medaljören Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 var cola-addict för 8 år sedan. Men det gick över. Min fru däremot kan inte existera utan Cola. Hon dricker helst Pepsi Max, med Lidl's Cola-Light som tvåa och Coca-Cola Light som trea. Hon dricker Cola till frukosten. Frukosten är alltid Cola + mackor. Hon dricker alltid cola till maten. Spelar ingen roll vad hon äter. Har hon mjölk i gröten/jordgubbskrämen? Nej, inget annat i, men hon dricker nog Cola till. lol Citera
jaroiten Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Tyvärr så drack min farbror lite för mycket Cola i sina unga år. Tar bort din jävla muppbild- mod BRASIL, TILT! Citera
Hjort Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Att cola från olika land smakar olika är inte så svårförståeligt, men finns det någon förklaring på att cola smakar bäst i glasflaska följt av burk, 1,5l PET och på delad sistaplats 2L och 0.5L PET. Citera
Jennez Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Att cola från olika land smakar olika är inte så svårförståeligt, men finns det någon förklaring på att cola smakar bäst i glasflaska följt av burk, 1,5l PET och på delad sistaplats 2L och 0.5L PET. Shit! Jag skulle ranka emballagen exakt likadant! Skumt.... Citera
Hjort Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Shit! Jag skulle ranka emballagen exakt likadant! Skumt.... Amatörmässigt. Citera
hansolo Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 inte illa att den här tråden lever, den handlar ändå om en cola flaska/burk som någon lätt senil grindare virrat bort Citera
Jennez Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Shit! Jag skulle ranka emballagen exakt likadant! Skumt.... Amatörmässigt. Utveckla tack. Citera
stockdum Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Försökte nån gång i unga år att blanda min egen Cola men insåg snart (efter en hel del kladd) att läskeblaskblandare skall jag inte bli. Köpte en Soda-Stream tidigt Annars var ju Cuba Cola en riktig dräpare Lite Cola-läsning http://en.wikipedia.org/wiki/Cola En udda fågel i Cola-land http://en.wikipedia.org/wiki/OpenCola Citera
gdaily Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Att cola från olika land smakar olika är inte så svårförståeligt, men finns det någon förklaring på att cola smakar bäst i glasflaska följt av burk, 1,5l PET och på delad sistaplats 2L och 0.5L PET. Fel fel fel. Burk först, sedan glasflaska. Sedan är det LÅNGT till Petflaskorna, men du har rätt om ordningen. Och det är ett långt hopp mellan 2-liters och 0.5 litersflaskorna. Alltså jag har, törstig som satan, gått ur tomhänt ur en Pressbyråbutik för att de hade slut på burkar och bara hade halvlitersflaskor, och letat upp en butik som hade burkar. Citera
Hjort Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Ja, det är helt klart oseriöst att inte ha burkar tillgängliga. Särskilt tiltande är det när det är varmt och det bara finns varma burkar men kalla 0.5L:ers. Är ju bara så sadistiskt att ställas inför det valet. Citera
Ekenstar Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Klart bäst var XL cola när man var mindre, massa socker i den. Verkar inte finnas kvar längre Citera
Recommended Posts