eurythmech Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 Och som jag ser det bör jag vara uppe mot minst ett set och ett högre färgdrag/överpar. Det här är ju bara "unwishful thinking". Nej vänta, det är en efterhandskonstruktion. Du kan vara uppe mot nåt mycket mumsigare, t.ex tvåpar och överpar eller TPTK och kombodrag eller vad fan som helst. Att möta både setet och färgdraget är inte direkt den enda möjligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 jag synade utan tvekan. Dock så är det absolut ingen solklar syn som många här vill ha det till. duh? det är visst en solklar syn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskar Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 TRYCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts