psykologen Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Finns det något bra sådant? Vill ha bara ha lite grafer med ROI, ITM intjänade pengar osv. Citera
FordPrefect Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Testa Hagbards excelark det funkar bra för mig Citera
psykologen Postad 27 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2006 Testa Hagbards excelark det funkar bra för mig Har gjort det men det finns inga grafer för Roi eller ITM. Jag fick typ noll info när jag testade. Den enda jag såg var hur mycket jag tjänat per sajt. Ingen av graferna aktiverades. Citera
fl0w Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Kika in Tourney Manager, MTT-support släpps till det när som helst. Citera
psykologen Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 Kika in Tourney Manager, MTT-support släpps till det när som helst. Jag har betan. Det lär nog dröja innan den blir funktionelig. Roigrafen som jag fick där ballade ur totalt när jag hade 3000 % i Roi. Måste man verkligen göra ett själv? Orka. Citera
Recommended Posts