Gå till innehåll

Har gjort en Sportnyhetssajt!


dlinder

Recommended Posts

Oj vad kul respons :D

 

Ni får gärna adblocka om ni vill, gör man det lär man ändå inte klicka på den hehe ;)

 

Ska fundera på det där med texten som länk!

 

För övrigt håller jag på och ändrar layouten lite, blir nog realiserat i natt nån gång. Nu ska jag iväg och spela poker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar och bockar. Kolla in nya layouten nu! Tycker själv det blev nice - ryt till om ni inte håller med.

 

Ser grymt bra ut, ... Refused?

 

Haha ja :)

 

Snygg sida! Fyll ut med lite grejer till höger där bannern är så blir det kanon. En sak bara, namnet, hur valde du det? Jag tror jag har hört det förut nånstans

 

Utfyllt och klart!

 

Hehe namnet ja... tycker ni det suger? Har hört lite blandade kommentarer, fast faktiskt de flesta positiva.

 

Jag tänkte väl att a) alla "naturliga" namn är upptagna och b) man kommer iaf ihåg det ;)

 

Bra! Men går det att filtrera så att inte samma nyhet kommer flera gånger? T.ex. så är nyheten med Ledin på minst tre ställen nu.

 

Jag har ett primitivt filter som tar bort det värsta, men ska det bli textanalys på högre nivå blir det nog för avancerat tyvärr :( Kanske senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

byt ut den gröna saken där uppe och snajjsa till designen på namnet där så blir de fint.

 

Jag vet, överdelen är inte vacker. Tyvärr är jag ingen mästare i Photoshop eller liknande så jag håller på och raggar nån annan som kan göra det.

 

EDIT: Tog bort det gröna nu, gick ju på en minut och blev iaf betydligt snyggare :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är ett GENI!!! Men kommer du att orka hålla den uppdaterad. Bör ju ta lite tid i anspråk eller?

 

Har tyvärr lite problem med svenskaspelbanner'n dock. Tar lite för mycket uppmärksamhet, men som helhet riktigt bra.

 

Som devalanteriel sæger så gørs det automagiskt. Jag håller med om att SS-bannern blinkar før mkt, ska førsøka hitta en som ær still :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...