dlinder Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 http://www.sportyspice.se Vad tycks? Layouten är jag nöjd med, bannern är jag missnöjd med. Den ska bytas ut snarast. Tänkte det kunde vara användbart med lite snabba sportnyheter så här under fotbolls-VM. Citera
Trolldeg Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Svenskaspel bannern funkar inte, men det kanske inte är meningen? Annars ser det riktigt snyggt ut, gj! Citera
eurythmech Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Tack, bokmärkte den det första jag gjorde efter att ha adblockat trissbannern. Citera
OrkarInte Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 mycket bra site, bra intiativ, En sak bara jag vill kunna trycka på all text för att komma vidare innte bra Överskriften. Citera
dlinder Postad 26 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2006 Oj vad kul respons Ni får gärna adblocka om ni vill, gör man det lär man ändå inte klicka på den hehe Ska fundera på det där med texten som länk! För övrigt håller jag på och ändrar layouten lite, blir nog realiserat i natt nån gång. Nu ska jag iväg och spela poker... Citera
devalanteriel Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 För lite rosa, annars ser det bra ut. Citera
Infinitiv86 Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Ser grymt bra ut, ... Refused? Citera
AceKicker Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Snygg sida! Fyll ut med lite grejer till höger där bannern är så blir det kanon. En sak bara, namnet, hur valde du det? Jag tror jag har hört det förut nånstans Citera
Cyntax Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Bra! Men går det att filtrera så att inte samma nyhet kommer flera gånger? T.ex. så är nyheten med Ledin på minst tre ställen nu. Citera
dlinder Postad 26 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2006 Tackar och bockar. Kolla in nya layouten nu! Tycker själv det blev nice - ryt till om ni inte håller med. Ser grymt bra ut, ... Refused? Haha ja Snygg sida! Fyll ut med lite grejer till höger där bannern är så blir det kanon. En sak bara, namnet, hur valde du det? Jag tror jag har hört det förut nånstans Utfyllt och klart! Hehe namnet ja... tycker ni det suger? Har hört lite blandade kommentarer, fast faktiskt de flesta positiva. Jag tänkte väl att a) alla "naturliga" namn är upptagna och b) man kommer iaf ihåg det Bra! Men går det att filtrera så att inte samma nyhet kommer flera gånger? T.ex. så är nyheten med Ledin på minst tre ställen nu. Jag har ett primitivt filter som tar bort det värsta, men ska det bli textanalys på högre nivå blir det nog för avancerat tyvärr Kanske senare. Citera
medaljören Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 byt ut den gröna saken där uppe och snajjsa till designen på namnet där så blir de fint. Citera
dlinder Postad 27 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2006 byt ut den gröna saken där uppe och snajjsa till designen på namnet där så blir de fint. Jag vet, överdelen är inte vacker. Tyvärr är jag ingen mästare i Photoshop eller liknande så jag håller på och raggar nån annan som kan göra det. EDIT: Tog bort det gröna nu, gick ju på en minut och blev iaf betydligt snyggare Citera
chapman Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Du är ett GENI!!! Men kommer du att orka hålla den uppdaterad. Bör ju ta lite tid i anspråk eller? Har tyvärr lite problem med svenskaspelbanner'n dock. Tar lite för mycket uppmärksamhet, men som helhet riktigt bra. Citera
devalanteriel Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Du är ett GENI!!! Men kommer du att orka hålla den uppdaterad. Bör ju ta lite tid i anspråk eller? Jag tvivlar på att det görs manuellt. Citera
dlinder Postad 1 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2006 Du är ett GENI!!! Men kommer du att orka hålla den uppdaterad. Bör ju ta lite tid i anspråk eller? Har tyvärr lite problem med svenskaspelbanner'n dock. Tar lite för mycket uppmärksamhet, men som helhet riktigt bra. Som devalanteriel sæger så gørs det automagiskt. Jag håller med om att SS-bannern blinkar før mkt, ska førsøka hitta en som ær still Citera
Recommended Posts