Gå till innehåll

Finns det intresse i Sverige för köp av pokerbord?

Recommended Posts

Postad

Är det bra kvalitet så köper jag 10 st. Men besked snart, annars måste jag börja snickra själv.

För övrigt, ett jävligt gediget hembygge kostar 2000 i materialkostnader och en dags arbete. Jag har lärt mig hur man gör för att det ska bli bra. Är det Stockholmare som är intresserade så kan vi bygga tillsammans - jag har lokaler och verktyg och sådet man behöver hjälp med är bland annat städning och transport/köp av "råvaror"

Postad
För övrigt, ett jävligt gediget hembygge kostar 2000 i materialkostnader och en dags arbete. Jag har lärt mig hur man gör för att det ska bli bra. Är det Stockholmare som är intresserade så kan vi bygga tillsammans - jag har lokaler och verktyg och sådet man behöver hjälp med är bland annat städning och transport/köp av "råvaror"

Det där låter intressant. Hur ser de borden ut färdiga? Alltså de som ska ta en dag att bygga?

//Hickmott

Postad

Om någon ska bygga: Ta massa bilder och lägg upp en liten byggberättelse, gärna med mått, material, pris mm.

Till de som har byggt: Det är inte möjligtvis så att du/ni tog en massa bilder och kan lägga upp en byggberättelse med mått, material, pris mm.?

• 3 weeks later...
Postad

gdaily;

Nu vet jag inte vad jag ska kalla den, men "kanten" på bordet, (om du fattar) har du fixat den själv eller köpt den färdig?

Ifall du gjorde den själv, hur bar du dig åt? Vad är det för material?