gdaily Postad 16 Januari , 2005 Rapport Postad 16 Januari , 2005 Är det bra kvalitet så köper jag 10 st. Men besked snart, annars måste jag börja snickra själv. För övrigt, ett jävligt gediget hembygge kostar 2000 i materialkostnader och en dags arbete. Jag har lärt mig hur man gör för att det ska bli bra. Är det Stockholmare som är intresserade så kan vi bygga tillsammans - jag har lokaler och verktyg och sådet man behöver hjälp med är bland annat städning och transport/köp av "råvaror" Citera
Hickmott Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 För övrigt, ett jävligt gediget hembygge kostar 2000 i materialkostnader och en dags arbete. Jag har lärt mig hur man gör för att det ska bli bra. Är det Stockholmare som är intresserade så kan vi bygga tillsammans - jag har lokaler och verktyg och sådet man behöver hjälp med är bland annat städning och transport/köp av "råvaror" Det där låter intressant. Hur ser de borden ut färdiga? Alltså de som ska ta en dag att bygga? //Hickmott Citera
mte Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Så här ser ett av de borden Ola knåpade ihop ut: http://www.multipoker.com/gallery/foto/eskilstuna_2004/P1000419.jpg Citera
Hickmott Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Så här ser ett av de borden Ola knåpade ihop ut:http://www.multipoker.com/gallery/foto/eskilstuna_2004/P1000419.jpg Tack för den mte! Ser bra ut, men jag skulle dessutom behöva veta hur underredet ser ut + lite mått. Måste veta om det får plats hemma någonstans, om det går att fälla ihop så man kan gömma undan det när man inte lirar o.s.v. //Hickmott Citera
Suddenly Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Om någon ska bygga: Ta massa bilder och lägg upp en liten byggberättelse, gärna med mått, material, pris mm. Till de som har byggt: Det är inte möjligtvis så att du/ni tog en massa bilder och kan lägga upp en byggberättelse med mått, material, pris mm.? Citera
Bikern Postad 2 Februari , 2005 Rapport Postad 2 Februari , 2005 Swede: kan man få en uppdatering hur det blev med pokerbords historien?? bilder, blir det nått? eller är idén nedlagd? Citera
rataxes Postad 2 Februari , 2005 Rapport Postad 2 Februari , 2005 gdaily; Nu vet jag inte vad jag ska kalla den, men "kanten" på bordet, (om du fattar) har du fixat den själv eller köpt den färdig? Ifall du gjorde den själv, hur bar du dig åt? Vad är det för material? Citera
Recommended Posts