Jessica Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Fi är ganska LAG samtidigt som han inte har idiot bluffat på river tidigare (dock turn ibland semibluff eller bluff). Jag vet inte riktigt vad för HD jag ska sätta honom på här. 3x, boomat färgdrag, A9? Många kommer nu säga att det är en så självklar call eftersom potten är stor men jag försöker komma ifrån det lite och istället inrikta mig på om jag har bäst hand eller inte.. typ svårt o förklara vad jag menar PokerStars 30/60 Hold'em (4 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) Preflop: Hero is SB with A, 4. 2 folds, Hero raises, BB calls. Flop: (4 SB) A, 3, 3(2 players) Hero bets, BB raises, Hero 3-bets, BB calls. Turn: (5 BB) T(2 players) Hero bets, BB calls. River: (7 BB) 9(2 players) Hero bets, BB raises, Hero calls. Final Pot: 11 BB Citera
mikj Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Tips. Innan du betar river, bestäm vad du gör mot raise. Mot en bluffer gillar jag check/syn river. Annars bet/fold. Citera
MacDaddy Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 förstår inte vad du menar med att du vill komma ifrån om det är en självklar syn. Det är ju just vad det är o du callar o ser om du vunnit o sen vidare till nästa hand. folda river med Tp HU finns inte i FLT. Varför? Jo du behöver bara vinna potten ca 1 av 6ggr typ för o gå plus. Är frågan om du ska raisa rivern? Citera
Recommended Posts