Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
bjuder ni på frukost osså??

blir det några brudar eller? Jag är kåt som fan o måste få mig något!

bling bling

Kejan är ju lite femenin, Tompa högrev kommer ju oxå..

Va fan e jag feminin eller? Ta er i arsört...

Postad

Måste jag anmäla mig eller är det bara taget för givet att jag är med? Hoppas på det senare, mest självklara alternativet...

Kejan o kärringen ska säkert va spiknyktra o supa ner oss med gratis öl o riggade bord, kortlekar o marker så dom kan placera sig med lätthet... snart kommer väl snacket om högre inköp oxå..? :lol:

Hur som helst, om en annan är välkommen, så kommer jag mer än gärna o ska försöka anstränga mig för att dricka min beskärda del av ölen som finns...

Har de varit storklonken på Kejan eftersom detta generösa erbjudande dyker upp? :roll:

Postad

Har väl trott att "stuverums klonkarn" ska dyka upp... Du är välkommen..

Klart vi har en baktanke med det hela.. :roll: ... eller kanske inte... Nej bara en rolig grej för att öka på poker intresset lite sen är det så jävla gott med tacobuffe och det är även trevligt att vara lite rund under fötterna...

Ingen storklonk för min del tyvärr... Fast hoppas på att klonka ett wsop paket i nån billig sattelit... Fast frågan är hur fan det ska gå till... Jag på ett fullrings bord brukar inte gå så bra... kanske ska börja folda AJ utg men hur roligt är det??

• 2 weeks later...
Postad
jag laddar alla redan.. stort! öl!! =) du kan nu räkna in dante me skulle jag tro. han säger inte nej till gratis öl heller :twisted:

Ähh... ni kommer inte.. har hört den förut ;) "vi kommer"

Skulle satt ett par slantar på det här vadet, det hade man ju vunnit iaf

Postad

Kejan: Jag funderade lite på om vi ska ta o köra ut bord o marker på fredagen så slipper vi stressa på lördagen.

Jag, frugan och Thelin kommer ut tidigt på lördagen och solar, badar och softar lite innan klonket drar igång.

Har ni krok på eran bil?