Gå till innehåll

Ganska stora Insättningar på 2 sajter, hjälp!


Superfunk-

Recommended Posts

Eftersom jag bustade min rulle på b2b med midsommartilt och allt vad det innebär, så tänkte jag sätta in nya pengar

 

Tänkte sätta in 100.000 på Prima

 

och 100.000kr på b2b

 

Nu behöver jag hjälp med vilket sätt som är lättast att sätta in på, Samt få minst avgift, Har hört att det är sjuk avgift med neteller så jag vet inte hur jag ska bete mig

 

Tack För Hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du sökt i forumet?

Vet inte om det är speciellt många som har erfarenhet av att sätta in 200k men om inte neteller är bra, vad finns då kvar?

Att sätta in från ditt bankonto (offline, hos banken)

kanske är en idé. Hör med supporten och din bank, dom har förmodligen erfarenhet av liknande situationer. Jag tror då att martinspoker har bäst svar, kanske på svenska också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag bustade min rulle på b2b med midsommartilt och allt vad det innebär, så tänkte jag sätta in nya pengar

 

Tänkte sätta in 100.000 på Prima

 

och 100.000kr på b2b

 

Nu behöver jag hjälp med vilket sätt som är lättast att sätta in på, Samt få minst avgift, Har hört att det är sjuk avgift med neteller så jag vet inte hur jag ska bete mig

 

Tack För Hjälpen!

 

 

du bustade din innestående rulle?

 

men inte allt vad du vunnit? eller du tjänar pengar s du kan spela så stort ändÅ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne, jag bustade alltså allt jag hade på pokersidan! Tjänar inga pengar förutom dem jag tjänar på pokern,

 

Men att få in pengarna på prima då? Kanske sätter in allt på b2b tar ut därifrån till neteller och sen in på prima?

 

Gör inte detta, då får du netellers växlingavgift på dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...