Gå till innehåll

Hur har ni valt sidor att samarbeta med?


Recommended Posts

I och med att antalet pokersajter har ökat sjukt mycket har vi infört nya rutiner för samarbeten (se även här)

 

I princip så söker vi bara nya partners som är intresserade av längre engagemang och som kan erbjuda POKERFORUM.nu-are något utöver det vanliga i bonusväg.

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
orkar inte starta en tråd för detta men.. klicka på eran länk till Pacific poker. Fick en trojansk häst direkt. Grymt! :evil:

 

Jag tror snarare du bara fick en varning. Ibland så misstar sig virusprogrammen. Jag fick också en sådan varning och man måste ställa in brandväggen korrekt. Orka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I princip så söker vi bara nya partners som är intresserade av längre engagemang och som kan erbjuda POKERFORUM.nu-are något utöver det vanliga i bonusväg.

 

Nu när Unibet ska in på Microgaming kunde ni kanske fixa något fint erbjudande med dem? Det finns ju ingen representant för det nätverket på forumet.

 

En representant för Cryptologic på forumet vore också guld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när Unibet ska in på Microgaming kunde ni kanske fixa något fint erbjudande med dem? Det finns ju ingen representant för det nätverket på forumet.

 

En representant för Cryptologic på forumet vore också guld.

Bra tips. Vi hör med dom! :D

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
orkar inte starta en tråd för detta men.. klicka på eran länk till Pacific poker. Fick en trojansk häst direkt. Grymt! :evil:

 

Jag tror snarare du bara fick en varning. Ibland så misstar sig virusprogrammen. Jag fick också en sådan varning och man måste ställa in brandväggen korrekt. Orka.

 

ja, avast tyckte det var en trojansk häst (Win32:Spyware-gen. [Trj]).

Orkade inte fixa med det så det blev spel på annat håll istället.

Utan eran länk, flåt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...