stugan Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Hur ska jag gora for att fa ut pengarna som jag vann? Har inte netteller. Nat tips? Citera
Torna Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Hur ska jag gora for att fa ut pengarna som jag vann? Har inte netteller. Nat tips? Skaffa Citera
QoS Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Stort grattis till stugan som vann gårdagens turnering! Även stort grattis till arealloser1 och Mjonasson som båda vann platser till SCOOP-finalen! Till alla vid finalbordert: Glöm inte att PMa mig era adressuppgifter så jag kan skicka Pokershop.dk kortlekar till er! Enjoy! - QoS Citera
arealloser1 Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Rolig och välspelad turnering hade väl lite tur med min 6A mot nizze men det biter ju en senare när jag mina 88 inte höll upp mot sundance 78! sånt som händer! det är ju det som är charmen med poker allt kan ändras på en ögonblick! Grattis sundance mkt bra spelat! ses i finalen ! Citera
Recommended Posts