Gå till innehåll

Ta bort rivern!


jaha

Recommended Posts

för att jag är tiltad.

 

alla rebvuys e samma sak. jag leder fram till turn allin med QQ preflop mot A7 och A på rivern. helt sjuk, alltså flera ggr i rad i just rebuys.

 

 

 

nån snäölla säg något tröstande om att jag kommer vinna i löängden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån snäölla säg något tröstande om att jag kommer vinna i löängden.

 

Om du slutar att skriva meningslösa gnällposter och istället lägger tiden på att fundera på hur du kan förbättra ditt spel så kommer du att vinna i längden.

 

Okej, nu var jag lite hård. Men rättvis. Bad beats händer alla och ingen vill läsa om dina, särskilt inte om de är maskerade som inlägg om spelet som sådant.

 

Jag vet att det kan vara jobbigt ibland, men försök att ha lite distans. Jordklotet snurrar fortfarande. Du har inte drabbats av nån dödlig sjukdom. Ditt hus har inte brunnit upp. Dina vänner har inte övergett dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har flera gånger föreslagit att ta bort korten helt och dela upp efter equity. Men folk verkar ha lite svårt att komma överens om vem som ska ha vad. Synd, för det skulle spara så jäkla mycket tid och tårar för alla inblandade.

 

Om någon vill ta ett steg i den här riktningen så kan ni föra över $10 till mig för varje timme ni låter bli att lira på party. Själv tycker jag det är ett riktigt pangerbjudande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...