Gå till innehåll

Pokerstars snor Partykunder?


heltok

Recommended Posts

ja du sven! om man börjar med marknadsföring så ligger party häst-långt efter pokerstars..kolla bara på EPT turneringarna.

 

inför WSOP så har vell Pokerstars ganska mycke freerolls och andra satelliter som lockar spelare..

 

i övrigt så har pokerstars den överlägset bästa klienten, den går snabbt och smidigt och är inte ful nånstans att titta på..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i övrigt så har pokerstars den överlägset bästa klienten, den går snabbt och smidigt och är inte ful nånstans att titta på..

 

Kan bara hålla med. Och snart så blir den tydligen ännu bättre (i alla fall enligt dem själva)

 

 

Pokerstats klient är skräp - den funkar inte i Linux.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars betaklient är väldigt smidig och faktiskt bland de snyggaste jag sett (efter att jag har fixat lite med egna bakgrunder och sånt). Förutom det kan man resiza bord och köra med automatisk layout osv. Men sånt har väl kanske Partypoker haft ett tag också iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstats klient är skräp - den funkar inte i Linux.

va?

det är ju den windows applikation som däremot funkar i linux, i wine

 

Njao. Vetgirig och jag har visst haft den diskussionen på annat ställe :-). Jag hävdar att den funkar men inte native under Linux utan via windows-emulering. Via ett windows-API. Innan folk nu klagar på att Wine står ju för "wine is not an emulator" så är det bara sant genom att det inte är en CPU-emulator. Det är faktiskt en emulator så som i windows-emulator.

 

Men till saken. Pokerstarsklienten är i mitt tycke den renaste och därmed den snyggaste. Skall bli kul att testa nästa version.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Njao. Vetgirig och jag har visst haft den diskussionen på annat ställe :-). Jag hävdar att den funkar men inte native under Linux utan via windows-emulering. Via ett windows-API. Innan folk nu klagar på att Wine står ju för "wine is not an emulator" så är det bara sant genom att det inte är en CPU-emulator. Det är faktiskt en emulator så som i windows-emulator.

 

Men till saken. Pokerstarsklienten är i mitt tycke den renaste och därmed den snyggaste. Skall bli kul att testa nästa version.

jag förstår inte varför det måste krånglas så förbannat, pokerstars funkar i linux, om man använder sig av WINE punkt :P

ja tycker den är 100ggr bättre än b2b´s java applet,

 

edit winie alltså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte så konstigt, PP har missköt deras trogna kunder genom att "glömma" bort att ge dem bonusar.

 

Har inte spela på PP senaste månaden pga. av deras sista bonus-tabbe!

 

jo, där har vi säkert en del av förklaringen. dels att de inte hade någon vip-bonus i maj, ingen heller i juni OCH att de missade att ge reloadbonusen till regulars trots att bonushoror fick den.

 

tappa högvolymsspelare till största konkurrenten kan ju inte vara bra för party.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte så konstigt, PP har missköt deras trogna kunder genom att "glömma" bort att ge dem bonusar.

 

Har inte spela på PP senaste månaden pga. av deras sista bonus-tabbe!

 

Hahahahahaha, väljer du pokerstars före party för bonusarnas skull, hahahahahaha :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sidan mäter bara cashgames, inte turneringar. så vet inte riktigt om det där med wsop förklarar skillnaden.

 

om det bara gäller CG så är anledningen självklar....pokerstars har enormt stor trafik på cashgames:en och dom har väldigt gott om microbord vilket lockar oss vanliga svenssons, party har ju inga microbord överhuvudtaget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sidan mäter bara cashgames, inte turneringar. så vet inte riktigt om det där med wsop förklarar skillnaden.

 

om det bara gäller CG så är anledningen självklar....pokerstars har enormt stor trafik på cashgames:en och dom har väldigt gott om microbord vilket lockar oss vanliga svenssons, party har ju inga microbord överhuvudtaget

 

party har beginnerbord med microlimit. man får dock bara spela där i 45dagar vilket känns lite begränsande ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...