Gå till innehåll

Arbetstider?


Preacher

Recommended Posts

Jag skulle säga att det är rätt många 2/4$-spelare som inte tar hänsyn till rakens inverkan när de spelar poker (förutom självklart VAR man ska spela).

 

 

Jo men de borde ju tänka på det, raken är trots allt ganska viktig ibland. Den kan vara över 3 hela procent!! men vissa har ännu mindre till exmepel Svenska Spels Pokersite som har cirka 2.5 procent! Det tjänar man bra på därför rekomenderar jag Svenska Spels pokersite!

 

MVH Oskar Axelson känd pokerretoriker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men de borde ju tänka på det, raken är trots allt ganska viktig ibland. Den kan vara över 3 hela procent!! men vissa har ännu mindre till exmepel Svenska Spels Pokersite som har cirka 2.5 procent! Det tjänar man bra på därför rekomenderar jag Svenska Spels pokersite!

 

jo, 2.5% är ju stor skillnad om man jämför med alternativen 3%-bananförsäljning och 0%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Är det bara jag som spelar precis när jag känner för det o aldrig tänker på hur mkt/lite jag spelar?

Har aldrig brytt mig om xbb/100 eller timlön, bara att jag tjänat ordentligt med $$$ under dagen/veckan/månaden.

 

Det finns säkert jättemånga som spelar för skoj skull, men denna fråga är postat i Poker som yrke ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som spelar precis när jag känner för det o aldrig tänker på hur mkt/lite jag spelar?

Har aldrig brytt mig om xbb/100 eller timlön, bara att jag tjänat ordentligt med $$$ under dagen/veckan/månaden.

 

Det finns säkert jättemånga som spelar för skoj skull, men denna fråga är postat i Poker som yrke ;)

 

Ja, det är jag mkt väl medveten om. Och poker är mitt yrke.

 

Själv så spelar jag tillräckligt för skoj skull att jag aldrig känner att jag måste spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar ungefär 3h per kväll (vanligtvis ~24-03), jag spelar SH NL50 på partypoker, tar ut $250 varje gång jag kommit över $750, vilket brukar hända åtminstone en gång i veckan. Det känns inte så stabilt, men vafan jag bor hemma och pluggar, så det duger som "system" för mig.

 

Funderar på att bygga bankrulle snart istället, och då gå upp i nivå, men att avstå minst 1800 kr i veckan för att riskera att hamna på en nivå jag inte hanterar är inget som lockar, särskilt då jag redan nu egentligen har för liten rulle för att spela NL50..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Vad tror ni om olika tider att spela på då?

 

Nu kommer jag plugga ett tag men har haft 3-4 "proffsmånader :P" men funderat på om det inte är ganska korkat att lira på främst europeeiska sidor på dagtid då andelen (semi)proffs och fattiga studenter som inte har råd att förlora för mycket borde vara avsevärt högre än på kvällen eller helger då hobbygamblersarna spelar. Självklart finns det ju fisk/dåliga spelare kvar men borde ju inte alls vara lika mycket på normal arbetstid.

 

Förresten, har inte hängt alltför mycket här så jag har inte all pf-slang klart för mig (tack och lov att jag inte säger slaska, skotta eller för den delen, klonka) men vad menas med bananplockning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar köra en 3-5 2timmars pass om dagen. Oftast ett efter frukost 9-11. Tar en paus o surfar och chattar med polare. 12-14 (dock är detta passet oftast till 16 eftersom polarna kommer hem då). Sticker ut och sen är jag hemma vid 20 då lirar jag till 22-23.

 

Passar mig fint och jag får in en del timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...