Gå till innehåll

Intresse om cashgame..


Recommended Posts

Hade tänkt med 25:- 50:- med mininköp på 2500:- och utan maxtak.

 

Var? På klubben om vi får vara där men det är sådant som löser sig.

 

När? Preliminärt 2:a Juli men det går ju att ändra, inga VM matcher spelas då. Runt sextiden på kvällen och in på småtimmarna..

 

Vilka? Ja det är den stora frågan, men minimum sex stycken i alla fall..

 

Så vilka är intresserade?

 

1: Christoffer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl inget direkt max men inte mer än åtta per bord. Men det verkar ju inte vara något problem utan snarare att vi är för några.

 

Jag märkte att jag inte ens kan den 2a juli men det är väl bara att skjuta upp en vecka eller något.

 

När vi fått ihop tillräckligt med spelare är det väl bara att bestämma ett datum helt enkelt..

 

Sedan är det väl inte jag som ska bestämma alla regler och dyligt utan något vi kommer fram till gemensamt, jag undrade bara vilka som skulle vilja vara med och därefter får vi väl komma fram till något gemensamt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

När kör vi då? Fisken är på!?!!

 

10/20, 20/40 el 25/50, liten ante (tex 5kr/spelare) för att krydda potterna ännu mer.. givetvis med övermörk och möjlighet till spelbyte under gamet ett par rundor om alla är på tex omaha.

 

Stängt bord för 9 pers (2-3 lirare on waitinglist) och en dealer (skicklig sådan också)..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har du lyckats pricka in en BBJ eller?

 

Jag är fortfarande på.. Undviker dock Omaha för de summorna då jag inte är någon vidare stjärna på det..

 

Sedan får ni gärna övermörka men jag tänke inte göra det..

 

Ante? Varför då? Sjävla grejen med att köra 25-50 är för mig att det är ganska mycket pengar att lira om live redan som det är. Kan så vara att man kan höja bort ett PP preflop. Senast höjde jag 30x BB preflop med KK och fick tre syn..

 

Dealer har jag gärna. Men inget jäkla 5% per pot utan fast pris på 150:- timman eller något. Blir ganska mycket på en kväll i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...