Gå till innehåll

Lycka till i $1Million GTD gdaily och Ramzi!


Ovuca

Recommended Posts

Aj Aj...inge bra

 

Men du har ju varit i toppen länge nu...

 

...min kompis har gjort 2st otroliga comebacks...han var nere på 1.7k efter 2h

 

sen som du såg från 13K till 200K på 4-5 händer.

Hoppas ni bägge hamnar på finalbordet

 

Keep up the great play

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev all in på turn 6 miljoner pott när jag har stege och han har triss. och den tredje killen hade noll intentioner whatsoever att spela poker så han skulle garanti kommit 3a. Den där riverparningen var värd i runda slängar 60.000 dollar.

 

Sen ör killen en åsna som tar deal efter chipcount. han ville inte spela. Han skulle säkert tagit mindre än det han va garanterad om dom föreslagtit det. för att han va så rädd för att spela.

 

Och en annan grej. Jag hoppas nån märkte att jag va chipleader med 5 kvar på paradise och torskar 4 stycken all ins där jag har 3-5 outs emot mig. och slutar på en 5te plats, samma där alla foldade bort sig. Så jävla osann dag så det är sjuk. även fast jag vann mkt så blev jag bad beatad på ca 70.000 dollar till ungefär (är seriös)

 

astiltad nu, måste sova

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvåan var ju shortstack jäkligt länge före FT och kom in på FT med minst stack om jag minns rätt, runt 500 K. Satt och undrade när han skulle åka ut, han hade som minst 2BB kvar men höll sig kvar och slipstreamade i kölvattnet när de andra fajtades. Han måste vara jäkligt nöjd med 94 papp. US papp, that is. ;)

 

Fruktansvärt bra betalt utan spela, typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt spelat killar hängde med i nästan hela turneringen riktigt kul/intressant men nu mår man sådär...röda ögon överenergi mm lol

 

Grattis Gdaily och RaMz

 

Synd bara att min polare inte spelade med er på finalbordet kom 34

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...