Gå till innehåll

Alternativ till Neteller?


morberg

Recommended Posts

För att svara på min egen fråga: Ja! :)

 

What is FirePay?

FirePay is a Web-based cash account that can be used by anyone who has a U.S bank account. A FirePay Personal Account is similar to a credit card. When you sign up for your FirePay Personal Account you will be given a 16-digit account number and an expiry date. Fund your FirePay Personal Account directly from your U.S. bank account, and immediately use the funds at any merchant that accepts FirePay

 

Källa: http://www.firepay.com/

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
Enklaste är väl att fortsätta i den befintliga PaySpark-tråden och sen dela av för jämförelse om det blir mer intresse, som det såg ut sist verkade inte så många intresserade.

 

- QoS

 

låter som firepay och payspark är samma sak, är det så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har nu kollat med payspark och även de sajter som inte har payspatk som cashout metod, där kan man göra bankwire till payspark kontot. Visserligen kostar den transfern en aning mera ofta men sen blir det billigt att använda payspark kortet å säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ett inlägg som jag läste nånstans gav en antydan om att det skulle kosta pengar att föra över pengar från/till sitt NETeller till/från pokersidor.

 

Stämmer detta!?

 

Det gör det inte.

 

Dock kan de ta betalt när de växlar $ till SEK och tvärtom.

Men har du kontot i $ och pokersidan använder $ så finns det inga avgifter. Avgifterna kommer först när du ska ta ut pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Dammar av den här tråden för att se om någon har ny kunskap i frågan.

 

Funderar nu på att skaffa ett alternativ till Neteller Debit Card. Som jag fattar det har jag då Click2Pay och PaySpark att välja på. Vilket är bäst med avseende på avgifter och anonymitet?

 

Finns det ytterligare något alternativ som har debit card?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...