rilleg Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Vet nån vem JeffStoughton från Sundsvall är på iPoker, sitter med 100K på högsta bordet och väntar på spel, får inga. Lirar HU mot mig för andra dagen i rad på 3/6 HU, och blir skitförbanad för att han backar rakt ut hela tiden. Så sjukt , jag fattar inget. orkar inte posta namn men killen är med i nästa program av pokermiljonen.. hur jag får reda på allt är en gåta... visst ja.. köpte allt mitt guld av honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Vem är -Colossus- som spelar på prima sitter alltid med massor vid borden nångon som vet vem de är? det sjuka är att jag vet vem det är men kan inte få fram det just nu.. det har gått o retat mig länge nog nu.... TILT nu kom jag NOG på d.... e om mitt minne inte sviker mig ett SWEDISH SANTA konto... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_jofa Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Vet nån vem JeffStoughton från Sundsvall är på iPoker, sitter med 100K på högsta bordet och väntar på spel, får inga. Lirar HU mot mig för andra dagen i rad på 3/6 HU, och blir skitförbanad för att han backar rakt ut hela tiden. Så sjukt , jag fattar inget. orkar inte posta namn men killen är med i nästa program av pokermiljonen.. hur jag får reda på allt är en gåta... visst ja.. köpte allt mitt guld av honom Eric C. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Vet nån vem JeffStoughton från Sundsvall är på iPoker, sitter med 100K på högsta bordet och väntar på spel, får inga. Lirar HU mot mig för andra dagen i rad på 3/6 HU, och blir skitförbanad för att han backar rakt ut hela tiden. Så sjukt , jag fattar inget. orkar inte posta namn men killen är med i nästa program av pokermiljonen.. hur jag får reda på allt är en gåta... visst ja.. köpte allt mitt guld av honom Eric C. jo det står så där? varför posta du d? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimond Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Vet nån vem JeffStoughton från Sundsvall är på iPoker, sitter med 100K på högsta bordet och väntar på spel, får inga. Lirar HU mot mig för andra dagen i rad på 3/6 HU, och blir skitförbanad för att han backar rakt ut hela tiden. Så sjukt , jag fattar inget. e du seriös i det du säger? för i så fall letar jag fram vem det är... eller DUMMAR Du dig? Nej, jag dummar mig inte. Jävligt lustigt faktiskt! 3/6 fixed dessutom! Tack för svaren. Jag har frågat honom flera ggr men han har vägrat svara. Har fått sjukt långa hatattacker i chatten av honom. Fattar inte, bara för att han backar några 100$ mot en låggrinder. Haha. Var har han fått cashen ifrån? Turrar eller många års grind? Han sa han hade 3milj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 tina1 och supermazak, är det bara tobias persson resp mats rahmn som spelar på de kontona eller är de delade? Inte helt 100 på Tobbes konto, Mats spelar ensam iaf 95% av tiden, bara en åsna som lånat hans konto nån gång. Går ganska bra för han, särskilt med tanke på att han nyss börjat med Omaha shorthanded/texas HU. tina1- är tobbe.. tobbe stödjer en lokal sponsor i malmö o spelar på deras b2b skin... supermazak är ja en tomte.... jag tycker inte ens det är kul o skriva om vem det är ... han är en tomte... o han mår inte bra..... usch.. nu har jag fasnat i stockholms "ge ledtrådar vem killen är trots man vet" jag mår dåligt spelar inte tobias persson för martinspoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimond Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Nej, jag dummar mig inte. Jävligt lustigt faktiskt! 3/6 fixed dessutom! Tack för svaren. Jag har frågat honom flera ggr men han har vägrat svara. Har fått sjukt långa hatattacker i chatten av honom. Fattar inte, bara för att han backar några 100$ mot en låggrinder. Haha. Var har han fått cashen ifrån? Turrar eller många års grind? Han sa han hade 3milj. Kan svara mig själv. Han verkar ha vunnit pengarna på curling! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 MDMA på 2+2, vem är det? vilka stakes spelar han och nickar han MDMA på pokersiter med? han skriver mycket bra inlägg där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 MDMA på 2+2, vem är det? vilka stakes spelar han och nickar han MDMA på pokersiter med? han skriver mycket bra inlägg där. det är nebbis här på PF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 MDMA på 2+2, vem är det? vilka stakes spelar han och nickar han MDMA på pokersiter med? han skriver mycket bra inlägg där. det är nebbis här på PF smidigt att vi luckades skrämma bort honom då. suck. spelar han som mdma också? känner man till hans ritiga namn? spelar han 50/100 typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Kan svara mig själv. Han verkar ha vunnit pengarna på curling! Tilta mig inte och säg att man kan vinna 3 millar på curling. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 tina1 och supermazak, är det bara tobias persson resp mats rahmn som spelar på de kontona eller är de delade? Inte helt 100 på Tobbes konto, Mats spelar ensam iaf 95% av tiden, bara en åsna som lånat hans konto nån gång. Går ganska bra för han, särskilt med tanke på att han nyss börjat med Omaha shorthanded/texas HU. tina1- är tobbe.. tobbe stödjer en lokal sponsor i malmö o spelar på deras b2b skin... supermazak är ja en tomte.... jag tycker inte ens det är kul o skriva om vem det är ... han är en tomte... o han mår inte bra..... usch.. nu har jag fasnat i stockholms "ge ledtrådar vem killen är trots man vet" jag mår dåligt spelar inte tobias persson för martinspoker? Nopp (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rennik Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Vem är -Colossus- som spelar på prima sitter alltid med massor vid borden nångon som vet vem de är? det sjuka är att jag vet vem det är men kan inte få fram det just nu.. det har gått o retat mig länge nog nu.... TILT nu kom jag NOG på d.... e om mitt minne inte sviker mig ett SWEDISH SANTA konto... spelar santas mot varandra? Colossus HU mot tiltmenot nu hursomhelst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 colossus=thegiant=sargon ruya? eller är jag helt ute och cyklar vad gäller båda? nicken betyder ju lite samma sak. iaf vad nickar thuritz på b2b? han lirar ju för martinspoker men han kanske aldrig spelar där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 supermazak smiskade yukonbrad ordentligt. 57K slutade han med. hur mycket var han inne för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 iaf vad nickar thuritz på b2b? han lirar ju för martinspoker men han kanske aldrig spelar där? Svantekung - Mikael Thuritz, iaf enligt första sidan i denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 supermazak smiskade yukonbrad ordentligt. 57K slutade han med. hur mycket var han inne för? Det var inge smisk... Yukon lämnar alltid så fort han torskar en stor pot. Mazak var inne för 30, alltså 27+. Kan bli bra games om han nånsin stannar kvar mer än 30 min, då kan ni se på smisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HoldemAron Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Wildmanx och geoff @ prima? sick 250/500 PLO HU NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Wildmanx och geoff @ prima? sick 250/500 PLO HU NU! Geoff = Gus Hansen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 iaf vad nickar thuritz på b2b? han lirar ju för martinspoker men han kanske aldrig spelar där? Svantekung - Mikael Thuritz, iaf enligt första sidan i denna tråd 99% på att han spelar på ett annat konto, men glömt bort vilket. Han är inte regular längre ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 iaf vad nickar thuritz på b2b? han lirar ju för martinspoker men han kanske aldrig spelar där? Svantekung - Mikael Thuritz, iaf enligt första sidan i denna tråd 99% på att han spelar på ett annat konto, men glömt bort vilket. Han är inte regular längre ändå. stämmer det att thuritz gulade en jätterulle? har han byggt upp den sen igeneller blivit stakead? eller det var bara rilabirdtrashtalk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 colossus=thegiant=sargon ruya? eller är jag helt ute och cyklar vad gäller båda? nicken betyder ju lite samma sak. iaf vad nickar thuritz på b2b? han lirar ju för martinspoker men han kanske aldrig spelar där? jag var inne på samma sak angående sagge... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 MDMA på 2+2, vem är det? vilka stakes spelar han och nickar han MDMA på pokersiter med? han skriver mycket bra inlägg där. det är nebbis här på PF smidigt att vi luckades skrämma bort honom då. suck. spelar han som mdma också? känner man till hans ritiga namn? spelar han 50/100 typ? vi har vetat detta länge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macaronis Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Wildmanx och geoff @ prima? sick 250/500 PLO HU NU! Geoff = Gus Hansen? Nej, en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 iaf vad nickar thuritz på b2b? han lirar ju för martinspoker men han kanske aldrig spelar där? Svantekung - Mikael Thuritz, iaf enligt första sidan i denna tråd 99% på att han spelar på ett annat konto, men glömt bort vilket. Han är inte regular längre ändå. stämmer det att thuritz gulade en jätterulle? har han byggt upp den sen igeneller blivit stakead? eller det var bara rilabirdtrashtalk? vi diskuterar bara nick här... inget sånt här tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts