Gå till innehåll

Ramzis Internetnickhörna (ny)


Gila01

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hm, såg Nohend lira på 24:an inatt, nån skräpig 20 euros turnering och slaskade som aldrig förr.. Tyckte jag kännde igen nicket och antog att det var här jag sett det. Är killen bra?

 

(Är väääldigt dåligt med spel just nu, får ursäkta mitt semionödiga inlägg)

´

 

Över average ;)

 

Om han spela en 20 euros turre var det prolly inte han som lira dock,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TexasLimitKing på fulltilt?

 

Här är han!

 

Ett geni imo!

 

Har gått rätt snabbt för killen.. shit alltså

 

Inlägg Skrivet: 2004-06-02 19:14:11:

 

Hej jag spelar 1/2 fixed och det går rätt bra. Tycker att motståndet är generellt sett väldigt lätt. Tänkte gå upp till 2/4 och sen 3/6 när min BR klarar av det, hur stor skillnad på motstånd är det på en eller två nivåer?

 

En till fråga, kan man förvänta sig att antalet bigbets per timme man tjänar går ner för varje nivå man går upp eftersom folk spelar tightare?

 

* Ändrar rubriken och flyttar till THe - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Parabola på party?

 

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr att ingen kan tänka.. om PARAB0LA på b2b var samma som DARWINISM på STARS, vem kan då Parabola vara?

(här kommer othello in och lägger ut 2st 2plus2 länkar om killen och berättar att han är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt impad av hans spel etc etc...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, såg Nohend lira på 24:an inatt, nån skräpig 20 euros turnering och slaskade som aldrig förr.. Tyckte jag kännde igen nicket och antog att det var här jag sett det. Är killen bra?

 

(Är väääldigt dåligt med spel just nu, får ursäkta mitt semionödiga inlägg)

´

 

Över average ;)

 

Om han spela en 20 euros turre var det prolly inte han som lira dock,

 

över average bland syrianer eller allmänt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Parabola på party?

 

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr att ingen kan tänka.. om PARAB0LA på b2b var samma som DARWINISM på STARS, vem kan då Parabola vara?

(här kommer othello in och lägger ut 2st 2plus2 länkar om killen och berättar att han är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt impad av hans spel etc etc...)

 

Vafan.

 

Ok, han är vass. Men han verkar tilta som tusan var fjortonde dag också, så jag funderar på om huruvida man kan anses vara "bäst på nätet på PLO" som många 2+2arne tycker om man tiltar bort 50% av vinsten varannan vecka. Nog off-topic. Något riktigt namn på honom har jag dock inte, men jag vet att han slutade "runt 80de" plats i förra årets WSOP PLO Freezeout (han sade det i chatten på Stars några dagar efter eventet). Leta efter någon där som bor i Las Vegas så kanske ni kan lista ut vem det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Parabola på party?

 

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr att ingen kan tänka.. om PARAB0LA på b2b var samma som DARWINISM på STARS, vem kan då Parabola vara?

(här kommer othello in och lägger ut 2st 2plus2 länkar om killen och berättar att han är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt impad av hans spel etc etc...)

 

Vafan.

 

Ok, han är vass. Men han verkar tilta som tusan var fjortonde dag också, så jag funderar på om huruvida man kan anses vara "bäst på nätet på PLO" som många 2+2arne tycker om man tiltar bort 50% av vinsten varannan vecka. Nog off-topic. Något riktigt namn på honom har jag dock inte, men jag vet att han slutade "runt 80de" plats i förra årets WSOP PLO Freezeout (han sade det i chatten på Stars direkt efter). Leta efter någon där som bor i Las Vegas så kanske ni kan lista ut vem det är.

 

vilken railbird du är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gått rätt snabbt för killen.. shit alltså

 

Inlägg Skrivet: 2004-06-02 19:14:11:

 

Hej jag spelar 1/2 fixed och det går rätt bra. Tycker att motståndet är generellt sett väldigt lätt. Tänkte gå upp till 2/4 och sen 3/6 när min BR klarar av det, hur stor skillnad på motstånd är det på en eller två nivåer?

 

En till fråga, kan man förvänta sig att antalet bigbets per timme man tjänar går ner för varje nivå man går upp eftersom folk spelar tightare?

 

* Ändrar rubriken och flyttar till THe - QoS *

 

 

Well, 2 år och 2 månader är väl en ganska lång period online?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Well, 2 år och 2 månader är väl en ganska lång period online?

 

Vissserligen men jag vet att antal spelare, duktiga och mindre duktiga som spelat så länge och längre men inte RIKTIGT avancerat lika mycket...

 

Snabbt kanske är fel ord, bara gått riktigt jävla bra för honom under dom åren då :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Parabola på party?

 

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr att ingen kan tänka.. om PARAB0LA på b2b var samma som DARWINISM på STARS, vem kan då Parabola vara?

(här kommer othello in och lägger ut 2st 2plus2 länkar om killen och berättar att han är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt impad av hans spel etc etc...)

 

Du är så sjuk, skriver 4-5 rader text istället för att ge mig ett namn på killen.. jag har fattat att det är samma person, men vem är det? Jag är inte sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt impad, men han är bättre än dom flesta inkl dig & mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Parabola på party?

 

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr att ingen kan tänka.. om PARAB0LA på b2b var samma som DARWINISM på STARS, vem kan då Parabola vara?

(här kommer othello in och lägger ut 2st 2plus2 länkar om killen och berättar att han är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt impad av hans spel etc etc...)

 

Du är så sjuk, skriver 4-5 rader text istället för att ge mig ett namn på killen.. jag har fattat att det är samma person, men vem är det? Jag är inte sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt impad, men han är bättre än dom flesta inkl dig & mig.

 

jag ligger plus mot darwinisn o ja låt oss ha sandlådekrig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rykten om att en viss TexasLimitKing(unreal här) varit med i fame factory. ligger det någon sanning bakom detta ryktet?

 

Det tror jag inte. Killen är ju 87:a, har en polare vars lillebror är rätt tight med honom och han verkar inte vara typen som drar ner sig själv i dokusåpaträsket.

 

By the way, har de inte typ 18 års åldersgräns på sånt skit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tror jag inte. Killen är ju 87:a, har en polare vars lillebror är rätt tight med honom och han verkar inte vara typen som drar ner sig själv i dokusåpaträsket.

 

By the way, har de inte typ 18 års åldersgräns på sånt skit?

 

Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite skillnad på Big Fame Factory och t.ex. Big Brother iofs.

 

Tror de har 16-årsgräns i FF.

 

--------------------------

 

Nu till min fråga: Är jkrants/KRANTZ på 2+2 svensk? Vem är det isåfall (vet ej vad han nickar på pokersajterna)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

'The Giant' på Pokerstars, svensk från Linköping som klonkade WCOOP inatt. Är way to tired för att orka lista ut vem av våra kända Linköping spelare det är, men gissningen faller väl på 123mannen.

 

Sargon Ruya

 

Ha! Jag hann före Rille. Men jag fick iofs fråga Rille för att få reda på vem det var också. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...