Gå till innehåll

NETeller vägrar betala ut mina pengar.


TheVitruvianMan

Recommended Posts

Jag har haft neteller i snart 1 år och deras debit card i ca: 8 månader och tidigare har jag aldrig haft några problem alls. Men helt plötsligt vägrar neteller att betala ut pengar som som finns på kontot och när jag kontaktar deras livesupport och frågar vad problemet är så har dom ingen som kan svara på det. Vad fan ska man göra? Är det någon som har varit med om något liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon elak typ vägrar ju att godkänna uttaget.

 

Eller så är det något fel som är trasigt i systemet någonstans.

 

EDIT: Såg inte det du skrivit efter det... Såg bara framför mig hur någon snubbe satt vid sin dator och tänkte "hehe, nu ska jag declina detta uttaget bara för att jävlas lite med VitruvianMan..." :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacka om bra service, efter att jag snackat med Neteller sista gången påpekade jag att jag var lite missnöjd ;) och sa att jag borde få lite kompensation för allt strul, helt plötsligt fanns det $250 extra på kontot :P

 

ofyfan, lär vart ett monsteruttag du skulle göra då :D

 

"skulle ta ut 10$, de strula lite, fick 250$ för strulet :D"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick följande felmeddelande när jag skulle logga in på neteller nyss, vet nån om detta är något tillfälligt eller om man bör kontakta supporten?

 

 

"An error has been encountered

 

We do not provide service to your geographical area at this time. We have your information on file and will contact you if service becomes available.

 

Thank you for your patience"

 

Edit: problem solved

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...