illerrre Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Hur kan jag få reda på mitt "protect my alias question" lösenord? Varje gång jag ska logga in på nån av klienterna på prima nätverket (förutom bet365 och nordicbet, de funkar) så måste jag svara på protect my alias. "what is your mothers maiden name". Jag har ingen aning om vad det är, så hur kan jag få reda på? Citera
QoS Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 rotbag, skärpning, var lite snäll nu! - QoS Citera
illerrre Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2006 Ingen som har haft samma problem? Märkligt. Citera
aplsin Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Ingen som har haft samma problem? Märkligt. Hade själv samma problem sist jag skulle testa nån prima sajt, orkade inte krångla så det är prima-diss för min del. Citera
Gäst Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Vill inte va dryg men kommentaren "what is your mothers maiden name". Jag har ingen aning om vad det är, så hur kan jag få reda på?" förgyllde min kväll! Seriöst då: När du först reggade dig på någon Primasajt så fick du ju välja mellan en massa frågor (själv har jag "First company ever worked for" ) och sedan skriva i ett svar. Antagligen skrev ju du i din mammas "flicknamn" som man säger, dvs hennes namn som ogift, så det är väl helt enkelt bara att fråga henne, om du nu inte vet det själv! Citera
aplsin Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Seriöst då: När du först reggade dig på någon Primasajt så fick du ju välja mellan en massa frågor (själv har jag "First company ever worked for" ) och sedan skriva i ett svar. Antagligen skrev ju du i din mammas "flicknamn" som man säger, dvs hennes namn som ogift, så det är väl helt enkelt bara att fråga henne, om du nu inte vet det själv! Jag brukar skriva typ "fn4ryfn48fn3" som svar på sådana frågor för att ingen ska kunna lista ut svaret. Glömmer ändå inte mina lösenord. Citera
illerrre Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2006 som apelsin sa, så har jag itne skrivit det utan något helt annat. Dock har jag testat allt det jag brukar använda utan framgång. Citera
QoS Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Maila supporten och förklara att du klantat dig, dom brukar ha förståelse för det speciellt om man angett ett nonsen svar. Nej, det har inte hänt mig personligen, men en kompis... - QoS Citera
Recommended Posts