Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Spelar mest cashgames, men provade SnG HU. Detta spel är ju helt fantastiskt tokigt. Har inte spelat på några höga nivåer utan bara $22-$33.

Det började med att jag vann 13 st i rad. Sen efter det har spelat samanlagt 61 st de senaste dagarna och har endast 8 förluster! Den senaste jag vann alldeles i skrivande stund så hade jag Pocket TT varav jag gjorde ett set på floppen, jag betar ut, han raisar jag går all in han synar med k7 o han hade inget alls på floppen. Så är det varannat spel nästan.

Måtte detta aldrig sluta!

Postad
Grattis!

Tyvärr kommer det att sluta, men skörda frukterna av din goda karma medans du kan!

Ja om de som spelar HU där just nu kommer det nog sluta. Jag menar, det räcker med att spela goda händer. Hålla sig borta från allt "fancy" så brukar dom vara över på runt 5 minuter. Jag har på många siter men denna tar priset. Iochförsig spelar jag cashgames som betraktas som låg limit 1-2 2-4. Började med .25 för att känna av klienten och redan där kunde man lätt spela ihop $100-$200 ja tom $300 på några timmar (NL). Helt sjukt och jag är i extas.

Postad
Grattis!

Tyvärr kommer det att sluta, men skörda frukterna av din goda karma medans du kan!

Ja om de som spelar HU där just nu kommer det nog sluta. Jag menar, det räcker med att spela goda händer. Hålla sig borta från allt "fancy" så brukar dom vara över på runt 5 minuter. Jag har på många siter men denna tar priset. Iochförsig spelar jag cashgames som betraktas som låg limit 1-2 2-4. Började med .25 för att känna av klienten och redan där kunde man lätt spela ihop $100-$200 ja tom $300 på några timmar (NL). Helt sjukt och jag är i extas.

Postad

varför skulle han sluta vinna? HU ä skill o har inte samma varians som andra spel. Iom alla tomtar som inte kan hålla sig borta från att iaf göra ett STORT misstag i varje Sng så vinner man minst 30% bara tack vare det. Sen räcker det att vinna hälften av övriga för att va vinnande.

Som jag ser det är det ganska svårt o loosa HU i långa loppet på low HU sng.