Gå till innehåll

Information om Main Event 18/6


Zalon

Recommended Posts

Schema för söndag

 

11.00 - 11.45 registrering

11.45 - 12.00 kort info (payout och sånt blir officiellt i andra pausen)

 

12.00 turneringen startar

12.00 - 14.00 spel

14.00 - 14.10 kort paus, omlottning av platser, payout blir officiell

14.10 - 16.00 spel

16.00 - 17.15 Middag

17.15 fortsatt spel utan stopp (här kommer blindsen ligga på 500/1000 och rätt många kommer ha åkt)

 

Alla börjar med 5000 marker, startnivå är 25/50. Man kommer ha gott om tid att spela de två första timmarna och sedan ökar nivåerna allt snabbare. Middagsbreaket är lagt vid 16.00, om en del känner att det här är för tidigt så kan vi lägga det en timme senare. Då kommer antagligen rätt många ha åkt och de som går och äter kommer nog ha en god chans på pengar. Brasilien spelar vid 18.00 så det kan ju värt att ha i huvet när man kommer med förslag. Eventuellt är strukturen för snabb, som det är nu är det troligt att det är klart på 6-7 timmar men vi skulle ju lätt kunna hålla på i 8 timmar (måste ha lite utrymme för att städa undan och så).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är på alla sätt emot middag.

 

Jonas jag behöver inte motivera skiten för dig, vi har varit på så många magicturneringar ihop så du vet precis vilken känsla som infinner sig runt runda 5-6.

 

 

Säg åt folk att införskaffa supplies så de överlever

 

som du skrev så kommer blindsen vara höga då så att många har åkt.

 

sen så kommer folk hänga kvar som kan kila och köpa läsk eller vadfan folk kan vilja ha i sig

 

man kan ha 3-4 korta pauser mellan 14:10 och 2000

 

vid 1900 så är det mer eller mindre klart dessutom.

 

det är inte som att det kommer vara 14 svältande människor i lokalen då.

 

folk får fixa snacks så de håller sig.

 

nu börjar jag upprepa mig

 

 

en sak till

 

om nu brasilien saken blir en issue så är det ännu viktigare att vi blir klara snabbare

 

 

jävligt irriterande för killen som inte hinner gå all in innan paus och sen så måste han sitta kvar och kommer inte iväg förrän 17:30

 

 

bottom line, no fucking dinner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

jävligt irriterande för killen som inte hinner gå all in innan paus och sen så måste han sitta kvar och kommer inte iväg förrän 17:30

 

 

 

det här hände mig faktiskt förra gången ... var shortstackad, gick och käkade och åkte på första handen efter breaket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...