personalities Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Hej, jag cashade för någon månad sedan ut ett blygsamt belopp med hjälp av "check-systemet" och denna check har jag inte sett röken av ännu. Min lokala bank säger att den är på indrivning. Finns det någonting jag kan göra, annat än att vänta, vilket jag gjort i typ två månader nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 gör det helt oväntade och kontakta sajten!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luca Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 ... Min lokala bank säger att den är på indrivning. Finns det någonting jag kan göra, annat än att vänta, vilket jag gjort i typ två månader nu? ...indrivning? Det låter ju som om det är kronofogden som lagt vantarna på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 11 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2006 Sköna tips från sköna människor... Luca>>> Hehe, ja. Det var iaf det ordvalet min lokala bank använde, även om det låter en aning sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts