Gå till innehåll

Turneringar i sommar


Recommended Posts

1. Jag undrar hur jag/vi ska lägga upp turneringarna i sommar(Juli-Augusti), om vi ska bara köra en dag i veckan, och vilken dag det skulle vara?

 

2. Sen hur mycket inköpet ska vara på och hur upplägget/struktur ska se ut(marker/blinds)?

 

3. Om vi ska ha olika inköp på turneringarna hur gör vi med rankingen?

 

Skulle vara kul om alla i styrelsen kan tycka till iallafall!

Eftersom vi har så sällan styrelse möten!

 

Självklart är det medlemarnas åsikter och önskemål som väger tyngst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag kan svara först :D vad jag tycker:

 

1. Jag undrar hur jag/vi ska lägga upp turneringarna i sommar(Juli-Augusti), om vi ska bara köra en dag i veckan, och vilken dag det skulle vara?

1. En dag, Onsdagar passar mig bra och det är lill-lördag! :shock:

 

2. Sen hur mycket inköpet ska vara på och hur upplägget/struktur ska se ut(marker/blinds)?

2. Jag tycker att vi kör varannan 120kr-250kr i samma struktur som vi har på nuvarande TisdagsShorthanded/Fredagspoker! Sen kommer jag lägga in en och en annan extra turnering typ Omaha-afton och liknande! :shock:

 

3. Om vi ska ha olika inköp på turneringarna hur gör vi med rankingen?

 

3. Vi kör ranking precis i samma struktur som vi har på TisdagsShorthanded/FredagsPoker beroende på inköpen! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. jag köper förslaget att vi kanske bara skall köra en turnering, många sticker på semester och det är kanske svårt att ragga folk till att ställa upp som tävlingledare 2 ggr. i veckan, MEN kom ihåg en sak, hur täcker vi upp inkomst bortfallet på resten? Jag tror aldrig att vi får ihop pengar till kostnaderna i juni-juli, tyvär!. om vi bara skall köra en turnering i veckan, vi måste köra kanske någon biljardtävling mm. Sedan det här med rankingpoängen tror jag de flesta inte bryr sig så mycket i, de flesta vill nog bara spela och ha kul, för många av dessa killar o tjejer kanske aldrig hamnar bland de 10 bästa så jag tror inte man bryr sig så mycket.

Men som sagt var, medlemmar kom med förslag. Jag är evigt tacksam för allt som ger pengar till klubben ;)

 

Sedan en förfrågan till styrelsen, jag skulle gärna vilja samla styrelsen innan semestern börjar för att lägga upp höstens program samt prata om klubbens finanser mm. PASSAR LÖRDAG den 17 juni kl. 13:00 på GOLFRESTAURANGEN eller?, kom med förslag, snälla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passar bra med onsdagar tycker jag detsamma med ditt förslag Kent om 250kr resp. 120kr möjligen att man kunnat höjt 120 till 150 el 160 ( rake 30) för att få in nån x-tra krona, blir dock inte allt för mycket men alltid något. Om man nu inte skrämmer bort vissa som jag vet enbart spelar bara tisdagar. kan höra mej för lite. Har Em på lördag Kålle så för mig bättre med ett annat datum. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller helt på Onsdagar under sommaren och förslaget med varannan 120 och varannan 250 låter som ett bra förslag!

 

Angående styrelsemöte. Så länge det inte är någon kanon match i fotbollsvm så kan jag nog oftast smita iväg för ett möte... dock helst en vardagskväll runt 19 typ.

 

Men bättre om ni passar in alla skiftjobbare på verket så kan jag försöka komma ifrån den dagen också när det nu blir!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fotbollsmatcher 21Juni:

 

16.00 Portugal-Mexico TV4

16.00 Iran-Angola TV4+

21.00 Holland-Argentina SVT1

21.00 Elfenbenkusten-Serbien/Montenegro SVT24

 

RiverApa: Du bör kunna komma på mötet, om inte är det för dåligt av dig! Du kollar ju inte ens på matcherna du är ju bara APrak! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, då spikar vi Onsdag den 21 juni kl. 19:00 om det blir bra eller vill ni ha det tidigare? Då skall vi förhoppningsvis ha klarat av hur vi skall ha det i sommar med tävlingarna samt att jag skall ha ett besked från våran vicevärd TORBJÖRN HANSSON om kontraktet samt hyran resten av året.

 

Annars, vi syns på Fredag eller på Onsdag. väl mött

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...