kentAA Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 1. Jag undrar hur jag/vi ska lägga upp turneringarna i sommar(Juli-Augusti), om vi ska bara köra en dag i veckan, och vilken dag det skulle vara? 2. Sen hur mycket inköpet ska vara på och hur upplägget/struktur ska se ut(marker/blinds)? 3. Om vi ska ha olika inköp på turneringarna hur gör vi med rankingen? Skulle vara kul om alla i styrelsen kan tycka till iallafall! Eftersom vi har så sällan styrelse möten! Självklart är det medlemarnas åsikter och önskemål som väger tyngst! Citera
kentAA Postad 10 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2006 Okej, jag kan svara först vad jag tycker: 1. Jag undrar hur jag/vi ska lägga upp turneringarna i sommar(Juli-Augusti), om vi ska bara köra en dag i veckan, och vilken dag det skulle vara? 1. En dag, Onsdagar passar mig bra och det är lill-lördag! 2. Sen hur mycket inköpet ska vara på och hur upplägget/struktur ska se ut(marker/blinds)? 2. Jag tycker att vi kör varannan 120kr-250kr i samma struktur som vi har på nuvarande TisdagsShorthanded/Fredagspoker! Sen kommer jag lägga in en och en annan extra turnering typ Omaha-afton och liknande! 3. Om vi ska ha olika inköp på turneringarna hur gör vi med rankingen? 3. Vi kör ranking precis i samma struktur som vi har på TisdagsShorthanded/FredagsPoker beroende på inköpen! Citera
MickeC Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Tror nog också att det räcker med en i veckan. Rankingen ska självklart vara om det är över 16. När det gäller inköpet så vet jag inte. Kanske en medelväg och köra 200+20 varje gång fast med mycket marker. Citera
spader123 Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Tycker att man kan hoppa över vissa blinds i början då vi startar med 20000 eller mer. En dag i vecka tror jag på så att det blir lite folk. En del har väl redan tröttnat på att det inte blir ranking varje gång. Citera
slimman58 Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Ok. jag köper förslaget att vi kanske bara skall köra en turnering, många sticker på semester och det är kanske svårt att ragga folk till att ställa upp som tävlingledare 2 ggr. i veckan, MEN kom ihåg en sak, hur täcker vi upp inkomst bortfallet på resten? Jag tror aldrig att vi får ihop pengar till kostnaderna i juni-juli, tyvär!. om vi bara skall köra en turnering i veckan, vi måste köra kanske någon biljardtävling mm. Sedan det här med rankingpoängen tror jag de flesta inte bryr sig så mycket i, de flesta vill nog bara spela och ha kul, för många av dessa killar o tjejer kanske aldrig hamnar bland de 10 bästa så jag tror inte man bryr sig så mycket. Men som sagt var, medlemmar kom med förslag. Jag är evigt tacksam för allt som ger pengar till klubben Sedan en förfrågan till styrelsen, jag skulle gärna vilja samla styrelsen innan semestern börjar för att lägga upp höstens program samt prata om klubbens finanser mm. PASSAR LÖRDAG den 17 juni kl. 13:00 på GOLFRESTAURANGEN eller?, kom med förslag, snälla. Citera
kentAA Postad 12 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2006 Varför inte på klubben? Men det passar mig superbt med datum och tiden! Citera
fimpen Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 du kan glöma lördag den 17juni på golfen har du inge koll vad som händer där, kan tala om för dig att de är hockygolfen då herr ordförand. jag jobbar em i helgen. Citera
zoogin3 Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Passar bra med onsdagar tycker jag detsamma med ditt förslag Kent om 250kr resp. 120kr möjligen att man kunnat höjt 120 till 150 el 160 ( rake 30) för att få in nån x-tra krona, blir dock inte allt för mycket men alltid något. Om man nu inte skrämmer bort vissa som jag vet enbart spelar bara tisdagar. kan höra mej för lite. Har Em på lördag Kålle så för mig bättre med ett annat datum. Citera
berKKa Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 ja tror på en dag me i veckan me blandad inköp sen lite biljard å poker tunering någon lördag me Citera
RiverApa Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Jag håller helt på Onsdagar under sommaren och förslaget med varannan 120 och varannan 250 låter som ett bra förslag! Angående styrelsemöte. Så länge det inte är någon kanon match i fotbollsvm så kan jag nog oftast smita iväg för ett möte... dock helst en vardagskväll runt 19 typ. Men bättre om ni passar in alla skiftjobbare på verket så kan jag försöka komma ifrån den dagen också när det nu blir! Citera
slimman58 Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Ok, jag ger mig Fimpen, glömde bort totalt i värmen. Hur många kan nästa onsdag kväll kl 19.00 den 21 juni?????? PÅ LOKALEN VÅRAN.! Kanske ni som kommer imorgon kan ge mig ett svar. Citera
MickeC Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Jag kan på onsdag nästa vecka, börjar jobba i Falun på måndag och hoppar av tåget på vägen hem. Bör hinna. Citera
kentAA Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2006 Fotbollsmatcher 21Juni: 16.00 Portugal-Mexico TV4 16.00 Iran-Angola TV4+ 21.00 Holland-Argentina SVT1 21.00 Elfenbenkusten-Serbien/Montenegro SVT24 RiverApa: Du bör kunna komma på mötet, om inte är det för dåligt av dig! Du kollar ju inte ens på matcherna du är ju bara APrak! Citera
Copiad83 Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Onsdagar låter bra tycker ja gärna 250 kr varje gång för mig om det blir bara en gång i veckan men vi kan väl prata mer om det på styrelse mötet. onsdag låter bra kålle. Citera
jannemarcus Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 onsdagar blir en kanon dag tycker nog jag med....120 och 250 varannan vecka låter ju också bra..... Citera
slimman58 Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Ok, då spikar vi Onsdag den 21 juni kl. 19:00 om det blir bra eller vill ni ha det tidigare? Då skall vi förhoppningsvis ha klarat av hur vi skall ha det i sommar med tävlingarna samt att jag skall ha ett besked från våran vicevärd TORBJÖRN HANSSON om kontraktet samt hyran resten av året. Annars, vi syns på Fredag eller på Onsdag. väl mött Citera
kentAA Postad 15 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2006 Tyvärr tror jag att mötet är inställt Slimman58 skulle kika på Iran-Angola. Tror han är ett fan av Iran(tror det har med hans mustach att göra) ;)Nånting om kultur kallade han det! Vidare info kommer inom kort! Citera
kentAA Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2006 Onsdagspoker BIG Stacks är det ranking på, fungerar precis likadant som fredagspokern! Citera
Recommended Posts