EL_FishkO Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 har sedan jag installerade ny hdd haft problem med att den fryser efter några timmars användande...hittills har det inte varit något jag orkat fixa, men idag började det komma allt tätare. ser att f-secure hade gamla virusdefinitioner så jag försökte uppdatera. slutar med att jag ominstallerar och skiten kraschar igen. nu börjar jag bli orolig, så jag installerar AVG-antivirus som jag har använt förrut. Datorn startar om precis efter installationen utan att jag bett om det . Nu kan jag bara logga in, sen kommer en varningsruta upp- "windows-ingen disk i enheten"(va?)och sedan rebootar den. Går det att fixa på något sätt detta? Citera
Joeduck Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 starta i felsäkert läge och avinstallera AVG, låter som att programmet söker efter diskettenheter vid uppstart och du inte har någon inkopplad på burken. Citera
EL_FishkO Postad 9 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2006 starta i felsäkert läge och avinstallera AVG, låter som att programmet söker efter diskettenheter vid uppstart och du inte har någon inkopplad på burken. ok, hur gör jag det? Citera
Joeduck Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 starta i felsäkert läge och avinstallera AVG, låter som att programmet söker efter diskettenheter vid uppstart och du inte har någon inkopplad på burken. ok, hur gör jag det? tryck på [F8] precis innan windows försöker starta när du startat om datorn fast om det inte går kan du bara resetta datorn när den är igång genom att dra ut sladden, sen när du startar burken ska det komma upp en meny där du väljer felsäkert läge Citera
EL_FishkO Postad 9 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2006 nice...det funkade. tack än en gång Citera
Recommended Posts