Jennez Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Nagon som vet var man kan hitta kortsymboler som gif-biler (alt .jpg)? Jag menar alltsa inte bara , utan hela kortleken. Den som ger mig en anvandbar lank ska fa ett litet pris. Citera
DanielN Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 I .bmp iofs men ändå. c:\program files\partypoker\partypoker\images\ Finns väl många olika program som snabbt kan konvertera. Citera
poker_oscar Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 http://nifty.stanford.edu/2004/EstellCardGame/code.html Citera
Nusseman Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Klicka på "Visa fler smilies" när du skriver ett inlägg... Smilies kan det väl förresten inte heta? smileys ska det vara. Citera
Jennez Postad 8 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2006 poker_oscar vinner en t-shirt! Pm:a mig din adress och din storlek sa kommer den pa posten! Citera
Recommended Posts