Gå till innehåll

Bikern - 2:a på 5k Guaranteed B2B


Bikern

Recommended Posts

  • Svars 423
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Först så förklarar du varför han är en tomte

 

Har gjort det nu!! titta på handen igen, och skall bli intressant att höra din syn på saken, speciellt då det var min första hand jag spelade vid bordet, hade nyligen blivit flyttad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker det är imponerande av honom att läsa dig sådär.

 

sen dina händer som lett till att du "tagit en paus"

 

KTo är stål i den positionen, skräll att du megaklonkar, rätt att du blir utdragen, han hade ju även ett inside också.

 

KQo

 

"jag visste att jag skulle träffa stegen och han färgen"

 

ja, det är jag som är tomten här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja iofs så brukar den funka på b2b på den nivån, men att håna fi när man blir ägd själv är ganska fel :(

 

Alltså du har ju inte många hästar hemma i stallet! Jag hånade inte fi, jag sa han gjorde en tomtig syn.

 

Och påstår du på fullaste allvar att han utan att sett mig spela en enda hand, skulle läst mitt spel där!! lol isåfall är du dummare än jag trodde. Han visste INGET om mitt spel, jag däremot försökte utnyttja just detta faktum att jag var ny vid bordet, för att ge ännu mer styrka bakom min bluff.

 

Sedan dina kommentarer om mina övriga händer?? vad har dem med denna hand att göra? Eller menar du att bara för att man spelat en hand på ett sätt(bra eller dåligt) så måste man spela alla andra händer likadant?!?!?

 

Sedan var det inte heller dom sista händerna som fick mig att ta en paus, det som gjorde att jag tar en paus, är att jag spelat FÖR MYCKET!! och därmet tappat motivationen, inte för att jag spelat dåligt eller fått några tunga setups på sistone. En annan mycket stor orsak är just att det är 6 veckor till min första tenta av 4st som jag skall klara...så du kan ju komma tillbaka när du gått ut högstadiet eller nått!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag förklarar varför det är en dålig bluff, Bikern.

 

Kan du ha en 5:a? Nej, då hade en average spelare inte spelat så hårt på floppen. Kan du ha en knekt? Nej, då hade du betat på turn. Kan du ha ett par i handen? Nej, då skulle du knappast värdebeta så hårt. Vilken sämre hand skulle du tro att du skulle få syn av med ett par på hand? AK?

 

Bra syn av honom, jag hade också synat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag förklarar varför det är en dålig bluff, Bikern.

 

Kan du ha en 5:a? Nej, då hade en average spelare inte spelat så hårt på floppen. Kan du ha en knekt? Nej, då hade du betat på turn. Kan du ha ett par i handen? Nej, då skulle du knappast värdebeta så hårt. Vilken sämre hand skulle du tro att du skulle få syn av med ett par på hand? AK?

 

Bra syn av honom, jag hade också synat.

 

Visst håller med, OM det vore cashgame, men att göra sådana syner i en turnering, det är bara totalt idiotiskt, finns inget merväde i det, såvida man inte har rätt 100% av gångerna...men smaken är ju som baken delad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack okok, slapp jag.

 

bikern du ber oss ge en analys men sen dumförklarar du genom att skriva "visst om det vore cashgame men i turneringar är det IDIOTISKT".

 

han läste dig rätt, du är vilken som vilken fisk som helst på b2b, tror han gick efter det.

 

dom andra händerna? nej, med dom ville jag bara bevisa vilken fisk/tomte whatever du är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bikern du ber oss ge en analys men sen dumförklarar du genom att skriva "visst om det vore cashgame men i turneringar är det IDIOTISKT".

 

Har aldrig bett dig om en analys, du är ej kapabel till det boman, du är totalt patetisk. Du börjar med ditt första inlägg i min dagbok med att förolämpa mig, sedan ber jag dig förklara dig, och då kan du inte det, I rest my case. Okok har jag stor respekt för, vet han är duktig spelare, och kan mycket till skillnad från dig boman.

 

han läste dig rätt, du är vilken som vilken fisk som helst på b2b, tror han gick efter det.

 

Du är inte läskunnig heller, spelade på SvS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skall bli intressant att höra din syn på saken,

 

btw, varför editerar du alla dina inlägg?

 

suck

 

Det gör jag inte, bara inbland, och då gör jag det omgående och inte långt efteråt, handlar om max 5 minuter efteråt. Detta för att det skall bli mer lättläst och inte så stökigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va alla är emot dej bikern, jaja jag stöttar iaf en skaraborgare ;)

 

Tnx slowboy, jo verkar vara ett forum fyllt med dryga *******.

 

Nejdå, alla skall inte dras över samma kam, de flesta är helt okey på PF.nu

Men vissa verkar ha som heltidsjobb att bara skriva strunt.

 

Hur som hellst så fortsätter jag med min plan. Blir några MMT under sommaren men inte mer, utan bara plugg o mer plugg, sedan kryssningen 2-3 Sep. sedan får vi se vad det blir. Skall ju försöka klonka in en EPT plats oxå. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...