ziddax Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Synar vad som känns som en steal av knappen på SB. Får en drömflopp, hoppas kunna checkraise (fel nummer 1) Sen kommer en turn jag verkligen ogillar. Betar ut för smått för att se var jag står (fel nummer 2) och får omslag. Nu då? Ganska säker på att jag leder men har ingen som helst read på killen. Now what? Magkänslan säger att såsen ska in men vill gärna ha åsikter. Jag har ~$70 i stacken och han har ~fullt inköp. ---- HOLE CARDS ----- dealt to ziddax [Jc 9c] jou84: folds LarsruneZ: folds xskinx: folds Zeus84: folds looknload: folds la8pv: folds LGBBG: folds _tqb_: raises to US$3 ziddax: calls US$2.50 fisi: folds ----- FLOP ----- [8c Tc Qh] ziddax: checks _tqb_: checks ----- TURN ----- [8c Tc Qh][2c] ziddax: bets US$3 _tqb_: raises to US$6 Citera
Basselito Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Vad är det att orda om?! Jag har aldrig varit så säker på något som att du klonkar 7c på river Citera
jensax Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Jag hade raisat alla dar i veckan, till typ 14. Finns ju inte många händer att vara rädd för... Citera
Cyntax Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Bet 2/3 av potten. Om han sitter med 2par/triss/flsuhdraw måste det kosta lite om han vill dra ut dig. Citera
Recommended Posts