Gå till innehåll

DaPine bonushorar på heltid, 2/4 fixed SH m.m.


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 481
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, vad ska man säga, jo en riktigt fin session 8-) Synd att man inte kunde hitta klonken i slutet, men klonkade bra i början så jag ska va nöjd att jag kom dit överhuvudtaget :)

 

Session 1:

$80

Session 2:

$50 och €10

Session 3:

$41

Session 4:

$67 och €579

 

Dag 23:

$4 och €569

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är klar med bonusen på poker770 nu, sen så har jag slut på neteller så blir bara turrar och sng på B2B tills jag fått cashouten.

 

Lirar en 10€ med 1 rebuy, förbrukade nyss dagens tur när jag vann KK all in pre mot AA :P 5 av 65 där.

 

snart startar en 10€ turbo med unl. rebuys :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fån och med idag så sk a jag varje kvälll som jag är hemma lira 10€ unl. rebuy, 10€ rebuy (1) omaha och 15€ turbo freez :D Och varje förmiddag jag är hemma så blir det 10€ turbo unl. rebuy, 10€ rebuy (1), 30€ freezout och 40€ shorthanded freezout.

 

Sen när rullen växt så blir det 40€ och 75€ rebuy på kvällarna. Ska också försöka kvala in till dem ibland.

 

Edit: Vill egentligen ha ganska många inköp när jag lirar, för jag är ingen "ITM spelare", alltså jag softar inte ITM utan jag går alltid för vinsten och försöker utnyttja folk som är ITM spelare genom att spela agg vid bubblan, detta medför att swingsen kan bli rätt stora.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu hade jag flyt en gång i viktigt läge. Ak all in pre mot 1010 i stor och viktig pott, klonkar A på rivern :D

 

1 av 3

 

* fortfarande 1 av 3 men torska all in med K10 mot A9. Floppar 10 men han turnar A, hade haft typ 80% av markerna annars :P

 

*fin pott nu, 99 mot en som har AQ som synar ner stora bettar med A hög.

 

*torska en stor på en bluff, han syna all in med 3:e paret :P 2 av 3

 

*fin bluff med bottompar på turn höjde mig till 1:a platsen.

 

*Hu nu

 

*fan, Ak mot K9 blir split på river

 

*mega chiplead

 

*fan, lika nu

 

_faaaan, KQ mot AQ, jag får K, han rivrar steg :(

 

*fyyy fan, 2:a igen :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla knäackande. Först AK mot K9, han splittar river, sen 2 st 40/60 lägen som han vinner, sen KQ mot AQ, floppar K, han rivrar stege. Sen sista handen kommer jag ej ihåg.

 

EDIT: var en vek sopa jag mötte, så knäckande..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte riktigt läsa igenom alla 27 sidor eftersom det är mest resultat :) Imponerande resultat dock.

 

Undrar bara om du har några tips på bra bonusar, tänkte dra igång lite bonushorning själv :D

 

Tack på förhand och lycka till med klonken

 

kan tipsa dig om betfair $800 bonusen den är skit lätt att klara på 2/4 FL eller 0,25/0,5 NL under det är det svårt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte riktigt läsa igenom alla 27 sidor eftersom det är mest resultat :) Imponerande resultat dock.

 

Undrar bara om du har några tips på bra bonusar, tänkte dra igång lite bonushorning själv :D

 

Tack på förhand och lycka till med klonken

 

kan tipsa dig om betfair $800 bonusen den är skit lätt att klara på 2/4 FL eller 0,25/0,5 NL under det är det svårt

 

Betfair bonusen har gått ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...