Grindaren Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Halloj! Har en LG projektor som är riktigt kass om man vill se tvprogram på den. Men den fungerar utmärkt med DVI-uttag via datorn. Så jag undrar om det finns någon sida på internet som kommer sända Fotbolls VM med live-stream i någorlunda bra kvalitet så kan jag se matcherna på projektorn samtidigt som man tar och lyssnar på radiokommentator som ändå är bättre än tv kommentatorerna. Citera
-Lime- Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 tyvärr så tror jag att rättigheterna för att sända VM var skapligt dyra, och jag tror såldes inte att någon fått/hade råd att streama vm. Men jag kan ju ha fel. hoppas så själv i alla fall då min tv just gått paj Citera
Burran Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Streams finns, men kvalitén kommer inte upp i närheten av vanlig TV-kvalité. Dessuyom brukar det vara ett par minuters eftersändning när man ser på nätet. Citera
morberg Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Finns det inte digitalboxar som har DVI? Citera
Recommended Posts