bossbaver Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 fundrar på om min flickvän kan regga ett eget namn på en site jag redan spelar på? funkar det på nåt sätt??? Citera
Myssion Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Om du menar att ni ska dela konto men ha olika nick så tror jag inte det går. Citera
bossbaver Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2006 Om du menar att ni ska dela konto men ha olika nick så tror jag inte det går. jag menar: en klient, tex: expekt. med 2 olika konton... Citera
Myssion Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Om du menar att ni ska dela konto men ha olika nick så tror jag inte det går. jag menar: en klient, tex: expekt. med 2 olika konton... Vissa sajter tillåter att man har två konton från samma hushåll (men oftast får bara den ene bonusar), andra gör det inte, du får kika efter i villkoren helt enkelt. Citera
bossbaver Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2006 Om du menar att ni ska dela konto men ha olika nick så tror jag inte det går. jag menar: en klient, tex: expekt. med 2 olika konton... Vissa sajter tillåter att man har två konton från samma hushåll (men oftast får bara den ene bonusar), andra gör det inte, du får kika efter i villkoren helt enkelt. har du nåt tips på nån site som har bonuserbjudande till oss båda? Citera
Myssion Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Om du menar att ni ska dela konto men ha olika nick så tror jag inte det går. jag menar: en klient, tex: expekt. med 2 olika konton... Vissa sajter tillåter att man har två konton från samma hushåll (men oftast får bara den ene bonusar), andra gör det inte, du får kika efter i villkoren helt enkelt. har du nåt tips på nån site som har bonuserbjudande till oss båda? Inte vad jag vet. Sedan är det iofs säkert flera sajter som inte tillåter det, men där det faktiskt funkar ändå för att de har så kass kontroll. Konkreta tips på sajter har jag tyvärr inte. Citera
Recommended Posts