Birgerstam Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 NLT 0.10-0.20 på Prima. Första handen på bordet, jag har väntat in BB. Jag har fullstack (20$) och FI har knapp fullstack. Ca 19$ Har så vitt jag vet inte spelat mot FI tidigare, jag har inga notes på honom iaf. > HERO posted big blind ($0.20) > gasmarkseven posted to play ($0.20) > Game # 813,983,860 starting. > Dealing Hole Cards (7 9 ) > MacExcelsior folded > kalitara called for $0.20 > TheBjorn called for $0.20 > SavageS folded > medina_baj sits down > Feebster called for $0.20 > gasmarkseven checked > fron called for $0.20 > MS17 called for $0.10 > HERO checked > Dealing the Flop(8 J 5 ) > MS17 checked > HERO checked > kalitara checked > TheBjorn checked > Feebster checked > gasmarkseven checked > fron checked > Dealing the turn(10 ) > MS17 checked > HERO bet for $1 > kalitara folded > TheBjorn folded > Feebster, you have 10 seconds to respond > Feebster folded > gasmarkseven called for $1 > fron folded > MS17 folded Här sitter stegen och jag betar knappt under pott, en syn. Oroar mig inte så mycket. > Dealing the river(J ) Board: 8 J 5 10 J > Birgerstam01 bet for $1.40 > gasmarkseven raised for $4.20 >HERO? Här parar sig bordet, och färgen blir möjlig. Jag tänker mig att han slår om här med triss i knektar, färg, stege och kåk. Triss i knektar har jag svårt att tro, då han borde betat ut på floppen isåfall. Min tanke är slowspelat set/tvåpar på flopp som blir kåk på rivern. Någon som har någon annan tanke? Citera
Djens Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 skulle ta emot men du måste nog lägga Bet/Fold eller check/syn Kör på checksyn nästa gång kanske du kan få ens howdown och lite bluffvärde för samma pris! Citera
Recommended Posts