kgl Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Vet inte om detta är rätt ställe att posta men jag gör den ändå. Fick hem min nya dator igår och installerade allt osv, gick hur bra som helst att spela poker på både betonbet och party men nu idag så kan jag inte ansluta till någon av dem. någon som vet vad detta beror på? Kan väl tilllägga att jag testat att stänga av brändvägg osv. Noble poker vill inte heller tydligen. Att surfa och ladda ned saker funkar fint, men ingen pokersajt vill gå igång =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Vet inte om detta är rätt ställe att posta men jag gör den ändå. Fick hem min nya dator igår och installerade allt osv, gick hur bra som helst att spela poker på både betonbet och party men nu idag så kan jag inte ansluta till någon av dem. någon som vet vad detta beror på? Kan berätta att jag inte kan ansluta till TAIN, Party eller Prima för tillfället. Kan endast ansluta Svenska Spel!? Igår kunde jag ansluta till alla sajter.... Edit: verkar som vi har samma problem, vilken leverantör har du av bredband? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Bredbandbolaget.. Skönt att jag inte var ensam om problemet iaf =) Måste till skolan nu men skriv görna hur det utvecklar sig för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Bredbandbolaget..Skönt att jag inte var ensam om problemet iaf =) Måste till skolan nu men skriv görna hur det utvecklar sig för dig. Har också BBB, fiber skall väl kanske tilläggas Undrar om det är dem som orsakar problemet då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
leffeblond Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Har samma problem här, men har bara testat med Party. BBB här också, vanligt ADSL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafgaard Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Varken Party eller Stars funkar för mig. Har Glocalnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Varken Party eller Stars funkar för mig. Har Glocalnet. Hmm intressant då är det inte BBB som ligger bakom.... Kan det vara nått där suspekt som att någon kabel är nere någonstans (Till Pokerklientlandet?) jaja jag kan inget om datorer bara spekulerar.....irriterande är det i alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Samma sak som händer i princip varje natt vid 3-4-tiden. Ytterst irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Samma sak som händer i princip varje natt vid 3-4-tiden. Ytterst irriterande. Verkligen? Detta har aldrig hänt mig innan och jag har spelat många nätter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fiskmos Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Samma sak på Full Tilt. Riktigt skut att så många nätverk är nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 BBB verkar ha rejäla problem med språnget över atlanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Polisen fick med sig några servrar till, förutom de som tillhörde The Pirate Bay. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Fungerar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Fungerar nu! Yihaaa på tiden, många tusentals dollar som man förlorat på det här stoppet......... (eller tjänat kanske man ärligen skall säga) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts