OzzzaJa Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Eftersom att det är så jävla mycket off-topic överallt så tar jag på mig att skapa en off-topic tråd.. skriv om alla mellan himmel och jord här så kan vi hålla det lite snyggt och prydligt i dom lite mer "seriösa" trådarna Citera
Mjukis Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Hur kan man gå off topic i den här tråden? Och hur kan du hinna starta en OT-tråd innan mig? Citera
OzzzaJa Postad 30 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2006 Tror inte man kan gå OT här.. de som e så bra skulle väl isf kanske vara om man börjar prata On-topic.. vilket är Off-topic, så det blir alltså On-topic iaf.. ok? Vet faktiskt inte riktigt hur ja lyckades före.. kollade igenom vilka trådar som fanns och inståg att det saknades den officiella OT-tråden Citera
baros_milan Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 haha:) inståg?? du in-såg eller haha jætte kul lixom ja kommer hem på lørdag typ eller nått:) jippi !!!!! bling bling nu går ja of-toppic asså... fan vad konstigt att ingen svara på lag-grejen nær ja sa theo e bra.... kanske ja inte e så bra asså, men ær en god lag-førhøjare asså. så kanske ni vill ha mig men ja vet inte o sen e dom lag som e anmælda ær det till våran lag-tvævling eller ær det till den andra???? bling bling Citera
baros_milan Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 varfør heter denna tråd aka theos o pers of??? bling bling Citera
baros_milan Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 haha vænta nu ja mena ja går of-topic.... bling bling Citera
Mjukis Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Tomte Theo... tar du dig hem själv på lördag? Du måste kolla om det står nån cd-spindel med en massa cd-skivor i. Stod på Camillas rum asså, gör absolut ingenting om du får med dig dom hem. Nu när Marco dragit, är det du som tar hand om Camilla, klappar o sånt? Ja, det är till våran turnering lagen är anmälda. Citera
baros_milan Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 haha jaaa camilla är min nu...men säg:et inte till marco, ,man vill ju inte ha en argsint homo efter sig lixom... kanske kommer o sláskar på söndag:))))))))))) blingt bling Citera
OzzzaJa Postad 2 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2006 kanske kommer o sláskar på söndag:))))))))))) va e det då? Citera
baros_milan Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 jag skrev i en microfon lixom så alla hör:) bling bling Citera
Mjukis Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 När kommer du hem... . Den nya familjen klonka bra i Vimmerby idag... alla tre på finalbordet. Mkt bra! Citera
OzzzaJa Postad 3 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2006 fint ju grattis vi va ute å grilla/lira boule/kasta freezbie osv (stava).. ja ägde alla, wonka hade inte en chans Citera
baros_milan Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 ja kommer hem idag asså men tror inte det blir nån poker asså... bling bling Citera
OzzzaJa Postad 21 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2006 öh, har inte ni tomtar bott och arbetat i norge ett tag eller? bra lön och lätt att få jobb eller? funderar själv på att åka dit nämligen.. kan ni ge lite tips kanske? Citera
Mjukis Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Tips nr 1... åk inte till Oslo... Tips nr 2... om du måste åka till Oslo, se till att ta truckkort direkt. Kolla http://www.aetat.no för jobb. (Norska Arb förm) Regga dig på http://www.adecco.no och http://www.manpower.no för att lättare få jobb. (Gör det här från Sverige, manpower ringde mig efter 2h o fråga om ja kunde jobba) Manpower kan sponsra ditt truckkort om du har tur, det tas annars via BT Truck (hittar inget nr dit nu....) Har du säljartryne? Ring Hafslund och sälj larm, bra pengar om du kan sälja. Finns även en del gator där det kretsar många prostituerade, ställ dig i ett hörn och pröva lyckan (Telefonnummer eller www adress saknas) Gå omkring på byggen och fråga efter svartjobb, finns (fanns) hur mkt som helst. Dock så har norska myndigheter gjort rätt mkt för att förhindra sådant nu på sistone... Nu ska ja äta... Citera
OzzzaJa Postad 22 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2006 haha kan kanske börjar på gatan då å jobba mig uppåt.. tack så mycket för tipsen, får ta tag i det där nåndag snart.. Citera
baros_milan Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 du behöver inte truckkörkort... bara du kan köra lixom... bling bling Citera
OzzzaJa Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2006 måste fylla 20 först va? Citera
Recommended Posts