Gå till innehåll

Hur ofta vinner ni freerolls?


Preder

Recommended Posts

Sedan jag började med poker har jag nog spelat iaf 30 freerolls, men bara varit ITM 4 ggr....en femteplats som bäst.

Kom också 28:a i en satellit till WSOP satellit på party, där jag inte lyckades.

 

Nu undrar jag : Hur ofta kan man räkna med att placera sig ITM?

 

Hela resonemanget bygger ju på att man inte spelar som en idiot, utan sitt "normala" spel.

 

jag vann en omaha high low fixed limit. förut spelade jag ca 20 freerolls i veckan och jag kom itm ett fåtal ggr. det är lite vilt spel så det blir mer chans

än pokkers

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade en 7 cs på Poker Stars, tror att det var 4000 eller 6000 pers med, kom på fjärde plats, och då fick jag vara med i en Hold ém turnering med en liten prize pool. Väl där åkte jag typ tredje handen.

 

Måste säga att det var dom 6 onödigaste timmarna i mitt liv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade en 7 cs på Poker Stars, tror att det var 4000 eller 6000 pers med, kom på fjärde plats, och då fick jag vara med i en Hold ém turnering med en liten prize pool. Väl där åkte jag typ tredje handen.

 

Måste säga att det var dom 6 onödigaste timmarna i mitt liv ;)

Varför över huvud taget spela turneringen? Du kollar väl vad som ligger i pricepoolen? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Lyckades kamma hem $110 på Primas freeroll en torsdag. Satt från 19 till 00.30 (?). 11 000 deltagare. Har screens. :)

 

Var förvånande hur snabbt det gick. Jag satt i princip och foldade i 2 timmar, sedan började blindsen röra sig och då började jag spela sakta men säkert. I finalbordet låg jag nästan sämst till men i allmänhet körde jag när jag låg på blindsen och folk åkte ut en efter en. Blev utdragen med J9 mot AK när det var 2 pers kvar, det var ju 1an och 2an som fick betalt hursomhelst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en bekant vars mor vunnit två freerolls, båda på ladbrokes tror jag, och båda gav ca 5000$ vardera. Hon vann även en gratisplats till ett större event i den ena. Hon hade väl kanske spelat poker 2-3 ggr innan hon vann den första.

 

Kvalar nästan in i kategorin MILF :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en bekant vars mor vunnit två freerolls, båda på ladbrokes tror jag, och båda gav ca 5000$ vardera. Hon vann även en gratisplats till ett större event i den ena. Hon hade väl kanske spelat poker 2-3 ggr innan hon vann den första.

 

Kvalar nästan in i kategorin MILF :twisted:

 

hahahahahahahahahahhahahahahahaha :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...