Swalling Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Tänkte att vi som gillar michael jackson och hans musik kunde diskutera lite i denna tråd Personligen är han min absoluta favoritartist, han första 4 skivor innehåller inte EN dålig låt. Citera
eurythmech Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Känner inte till hans tidiga skivor, men "Beat it" har ett av tidernas i särklass fetaste eh...beat. Citera
devalanteriel Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Med "hans första 4 skivor", räknar du in Jackson 5 då eller bara som solo-artist? Själv gillar jag all bra musik. MJ har en hel del med där. Citera
Swalling Postad 28 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2006 Känner inte till hans tidiga skivor, men "Beat it" har ett av tidernas i särklass fetaste eh...beat. DÅ har du inte hört mkt av killen men håller med att gitarrsolot är grymt Citera
Swalling Postad 28 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2006 Med "hans första 4 skivor", räknar du in Jackson 5 då eller bara som solo-artist? Själv gillar jag all bra musik. MJ har en hel del med där. Solokarriären.. Citera
thestonk Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Jag tycker han är grym! Malt Whisky Companion är nästan den enda bok i ämnet man behöver. Ölböckerna är säkert också okej. Citera
Trolldeg Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Jag tycker han är grym! Malt Whisky Companion är nästan den enda bok i ämnet man behöver. Ölböckerna är säkert också okej. Va? Nån annan Michael Jackson som skrivit böckerna eller är det samma person? Citera
Macallan Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Jag tycker han är grym! Malt Whisky Companion är nästan den enda bok i ämnet man behöver. Ölböckerna är säkert också okej. Va? Nån annan Michael Jackson som skrivit böckerna eller är det samma person? Inte samma. Citera
Albert Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Skön serie med MJ. Fudge Factory Comics Klicka på books och sedan "Michael Jackson in exil". Citera
kfluffie Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Känner inte till hans tidiga skivor, men "Beat it" har ett av tidernas i särklass fetaste eh...beat. Ordet! Och den här låten "All I wanna say is they dont really care about us" är också fet! MVH //KF Citera
hjulben Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Jackson var ju hyfsad för 20 år sen, nu är han bara en sorglig figur. Citera
Myssion Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Tänkte att vi som gillar michael jackson och hans musik... Får man vara med och diskutera om man inte gillar michael jackson, men gillar hans musik? Citera
Albert Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Michael är grym. När jag fyllde 7 år hade mormor och morfar ringt in till något radioprogram som spelade en låt av MJ till min ära. Ett stort ögonblick för en 7-åring Själv så tycker jag att statyetten som föreställer MJ sittandes med sin apa Bubbles är guldvärd. Citera
Skadast Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Känner inte till hans tidiga skivor, men "Beat it" har ett av tidernas i särklass fetaste eh...beat. Jag är inte helt säker... men jag tror att Beat It var med på Thriller-plattan, vilken var hans andra. Håller med om att hans fyra första skivor är riktigt bra. Inget jag lyssnar på i dagsläget iofs. Men de snurrade rejält i början/mitten på 90-talet. Citera
eurythmech Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Känner inte till hans tidiga skivor, men "Beat it" har ett av tidernas i särklass fetaste eh...beat. Jag är inte helt säker... men jag tror att Beat It var med på Thriller-plattan, vilken var hans andra. Håller med om att hans fyra första skivor är riktigt bra. Inget jag lyssnar på i dagsläget iofs. Men de snurrade rejält i början/mitten på 90-talet. enligt allmusic.com släppte han 4-6 skivor innan det, minns inte exakt hur många Citera
Swalling Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 Tänkte att vi som gillar michael jackson och hans musik... Får man vara med och diskutera om man inte gillar michael jackson, men gillar hans musik? Klart , jag är nog lite åt det hållet med.. Citera
Swalling Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 Jackson var ju hyfsad för 20 år sen, nu är han bara en sorglig figur. Kunde inte sagt det bättre själv. Citera
Myssion Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Jackson var ju hyfsad för 20 år sen, nu är han bara en sorglig figur. Kunde inte sagt det bättre själv. Fast jag gillar vissa av hans senare låtar också, även om det inte är lika tätt mellan dem. En av de som ligger i toppen är iofs från hans Jackson 5-tid. I Want You Back. Citera
Swalling Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 Jackson var ju hyfsad för 20 år sen, nu är han bara en sorglig figur. Kunde inte sagt det bättre själv. Fast jag gillar vissa av hans senare låtar också, även om det inte är lika tätt mellan dem. En av de som ligger i toppen är iofs från hans Jackson 5-tid. I Want You Back. Jadå , You rock my world, one more chance är båda bra nya låtar.. men, han gör ju dåliga låtar nu. det hände aldrig förut-.- Citera
pundett Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Älskar MJ! Ska bli kul å höra hans nya skiva som ska släppas i slutet av 2007!!! Btw Billie Jean blev utnämd till 80 talets bästa låt. Älskar dans numret i slutet. http://www.youtube.com/watch?v=ucdo2br_5OQ&search=billie%20jean Han hade 6 st list ettor innan han var 10 år, dags att börja jobba När jag lyssnar på Michael jacksons musik, får det mig att försöka att göra allt jag gör i perfektion. Särskilt låten Man in the mirror från hans BAD album Citera
Recommended Posts