SWEadden123 Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 jag kan köra bil, klappa händerna, vissla på en låt och tillfredsställa en tjej samtidigt. Mäktigt, nu blev jag avundsjuk Citera
SWEadden123 Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Jag spelar 4-8 bord. Men beror endel på vad skärmen klarar. Satt på Svenska spel ett tag och va tvungen att köpa ny laptop för min grafik klarade inte av 4 bord. På PP är det inga problem eftersom man kan anpassa bordens storlek i programvaran där. För det blir stressigt om man inte kan ha uppe alla fönster samtidigt. När jag spelar 8 bord på PP sitter jag med 2 skärmar och det är nog inga problem för någon att hinna med. Citera
richardd Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Alltså man spelar ju knappt "poker" när man multitablar, blir nästan bara matematiskt och man gör dom svåra beslyuten från tidigare erfarenhet av "random" spelaren. När man kör ca 6 NL bord så är ju oftast 1-2 av borden -EV. Citera
Recommended Posts