Reality81 Postad 27 Maj , 2006 Rapport Postad 27 Maj , 2006 Tänkte göra en tråd där man kan posta lite spel som gick snett. jag börjar med kvällens. 27/5-06 Expekt 99 på knappen höjer 4xbb shortstack går in 4x min insats jag synar efter lång betänketid, han visar QQ vinner potten. borde ha foldat. 27/5-06 Expekt QQ sen position höjer 4xbb med QQ en syn av sb. flop 6610 jag slowplayar och checkar. han betar ut 1/3 av floppen. jag reraisar väldigt kraftigt. Blixtsyn turn A. Jag ställer in honom på hans sista pengar han har inte mkt kvar. han visar upp AJ. borde ha ställt honom all in efter hans raise på flop, ställde honom bara halvägs all in 27/5-06 Expekt knappen höjer min bb jag har a9 synar flop aQ4 checkar han betar jag synar, synar ner till rivern som 'r en åtta då går han all in är pot commited jag synar hade visar A8. snacka om bad beat kväll, alla fiskarnas kväll idag Citera
kfluffie Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Detta ska vara i Resultats-delen alt. HH-delen om man vill diskutera. Känns mer givanade om man inte postar Resultatet så kan man diskutera kring handen. snacka om bad beat kväll, alla fiskarnas kväll idag Finns likväl en "Bad Beat"-tråd. MVH //KF Citera
Recommended Posts