J0urneyMan Postad 26 Maj , 2006 Rapport Postad 26 Maj , 2006 Jag tänkte byta bank snart och vill gärna ha tips. Jag kommer att ta ut en del från neteller så det är bra om växlingsavgifter, samt andra avgifter för överföringar från utlandet är låga. Sjyst ränta är ju givetvis alltid trevligt också! kreditkort och sådant är givetvis ett plus, men om det blir billigare utan kort så funkar det också fint. Citera
Biggis Postad 26 Maj , 2006 Rapport Postad 26 Maj , 2006 Ica banken. 240:-/år. Forex kortet. 150:- /år Dessutom är räntan 2,75% Låter väl helt okej..! Citera
J0urneyMan Postad 27 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2006 ja, forex gled jag över igår. Tyckte räntan såg oseriöst hög ut. Har du förstått hur påslaget för uttag från neteller borde bli där? Känns som en bra kandidat annars! Citera
Biggis Postad 27 Maj , 2006 Rapport Postad 27 Maj , 2006 ja, forex gled jag över igår. Tyckte räntan såg oseriöst hög ut. Har du förstått hur påslaget för uttag från neteller borde bli där? Känns som en bra kandidat annars! Nä sorry, inte tagit mig tid till att leta igenom allt det finstilta, men låter ju som ett helt okej kort i övrigt! Citera
heltok Postad 27 Maj , 2006 Rapport Postad 27 Maj , 2006 tycker forex verkar diffa rätt rejält från verkliga kursen. bara dollarn i köpa/sälj skiljer ju 26öre! Citera
Recommended Posts