Gå till innehåll

TV: Glimne och Swartling i Pokermiljonen

Swalling

Recommended Posts

Hej, hur tycker ni Swartling och Glimne är i pokermiljonen detta år? Personligen tycker jag Swartling är riktigt kass, men sina 83off 76off osv.. Och Glimne, " Varför synar hon, jo, hon har ju hålstegen! Vi får se hur de klarar sig i programmet ikväll, om 10 min! Måste kila. " SAKNAR JOAKIM GEIGERT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Aa man blir så j'vla förbannad på båda två.

Enligt Glimne är en höjning till 2000 på blindsen 200/400 med 77 en standardjöhning i tidigposition. Mycket tveksam till det.

Instämmer föregående talare, väldigt jobbigt när Swartling hela tiden ska kommentera om handen e off eller inte. Det finns ju ingen som helst relevans i det när spelarna ändå lägger sig.

"Hur skulle du spela" med Dan är patetiskt. Han tycker att killen med set på turn spelar uselt då han ställer in.

FISKAR!

Länk till kommentar

Pågrund av Swartlings kläder och hans förövrigt helt bedrövliga stil så har han knappat in på Tomas Ledin på min "mest-hatade-lista".

Ledin måste verkligen ha gjort något personligt hemskt mot dig, din familj eller tomten på ditt loft om du nu "hatar" honom.

Länk till kommentar

Pågrund av Swartlings kläder och hans förövrigt helt bedrövliga stil så har han knappat in på Tomas Ledin på min "mest-hatade-lista".

Ledin måste verkligen ha gjort något personligt hemskt mot dig, din familj eller tomten på ditt loft om du nu "hatar" honom.

Min familj har han hållit sig borta ifrån, men varje gång jag ser eller hör människan på radio/TV så pumpar adrenalinet kraftigare och kraftigare.

Fråga mig inte varför, det bara är så.

Länk till kommentar

Lars Winnerbäck då? Han är rätt högt på min lista, han är ju som en miniatyr-ledin. Får rysningar bara jag tänker på dem två samtidigt.

Länk till kommentar

Lars Winnerbäck då? Han är rätt högt på min lista, han är ju som en miniatyr-ledin. Får rysningar bara jag tänker på dem två samtidigt.

Alltid bra att veta vilka två du tänker på tillsammans! 8-)

MVH

//KF

Länk till kommentar

hur kan ess vara outs?

A9 vs QQ bord KTJ

blir också yr i huvet av den handen, sen när de är klart så säger dem att han vinner med Q-Q-K-J-T, med brädan K-J-10-9-5, han måste väl ha stege iaf?

Likaså när dealer "visa" händrena så drog han upp K-J-T och peka på Q-Q.

Sen kan dom ju inte kommentera. Mats plockar upp A-A: "han om någon vet hur dom ska spelas" med 3 pers kvar. Hmmm svårt. Sen när han misslyckas med bluffen med 6-5 så är han jätte kass och de kan inte förstå hur ett proffs spelar så kasst.

AMATÖRER.

Länk till kommentar

hur kan ess vara outs?

A9 vs QQ bord KTJ

Lade också märke när han sa det.

Tycker inte Rahmn spelade så bra heller, synade omslag med 65 off och sen betar flopp när den andra checkar. Han får nästan dra tillbaka sin titel som pokerproffs efter det.

Länk till kommentar

Winnerbäck är ju fan så långt ifrån Ledin man kan komma

Länk till kommentar

Winnerbäck är ju fan så långt ifrån Ledin man kan komma

Word. Winnerbäck är snarare en Wannabe-ulf lundell.

On Topic:

Svartling känns inte bra i pokersammanhang, han kan säkert en hel del om poker vad vet jag, men kommentera poker tycker jag han inte är så bra på .

Länk till kommentar

Nu är det dags för mig att krypa till korset. Förr har jag haft åsikten att man inte direkt kan klaga på Glimne etc. Men efter att ha sett Swedish Poker Challenge ("Poker" på kanal 5) och hört Ken äga hela programmet så är det dags att bekänna:

GLIMNE SUGER ÅSNEK*K

Så var det sagt. Mer Ken i TV!

Länk till kommentar

Hans uppgift är inte att kommentera pokern, han är presentatör. Det är glimne som skall stå för analyserna och kommenterandet.

Man förväntar ju sig att han ska göra det, Geijert gjorde det ju så bra. Men ex: Glime: Jaha, vilka tror du kommer HU?

Swartling: Det är svårt att säga, men blindsen har gått till 200-400!

Suck..

Länk till kommentar