Relativitet Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Hmm.. hur börjar man här. Jag är iaf en studerande från Köping som lärde känna poker för ca. ett år sen när jag o mina vänner gick ut löst trots att vi aldrig lirat förr med 200 krs freezeout o tändstickor som marker Avsikten med dagboken är att kunna hantera mina egna känslor under spel då tilten dyker upp då och då Men framför allt för att försöka förbättra mitt eget spel och min disciplin (?) Började lira på nätet förra sommarn med freerolls osv. Fick in lite pengar i början av Januari o har lirat för dem sen dess. Jag lirar på en hel del olika siter. Började med 7 dollar på Pokerchamps har lyckats lira upp dem ca 700 innan jag för nån dag sen plocka ut 500 till Neteller. Lirar även på Party och lite på B2B o iPoker. Mkt lowlimit sngs. Start på rullar: Pokerchamps: $202,31 Party: ca $400 CdPoker: $72,81 GoodGuys ( B2B) : 16,11 Euro Neteller: $501,82 Wish me Luck Citera
Relativitet Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Hade runt $1310 innan dagen backat lite smått. Vet inte riktigt vilken nivå jag ska spela på.. Vad har jag rulle till ? Citera
Janoh Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Spela där du känner dig bekväm. 0.25/0.5 kanske? 22dollar SnGs? Citera
Relativitet Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 Jo kanske de. Lite för obekväm så högt upp ännu. ska börja ta mig uppåt. har byggt rullen på riktigt låga nivåer =) Citera
kfluffie Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Jo kanske de. Lite för obekväm så högt upp ännu. ska börja ta mig uppåt. har byggt rullen på riktigt låga nivåer =) Som Janoh säger - 0.25/0.50. Antar att du lirar NL även om jag inte ser det någonstans. En generell regel är ju 30 inköp och kan ju vara bra att hålla sig runt där. (Med 100BB i inköp, med tanka på PC's NL50 med 50BB i inköp) Lycka till! MVH //KF Citera
Relativitet Postad 28 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2006 Ty guys.. har varken lirat elr skrivit nå eftersom jag vart i Falun o klonkat hem en Innebandy cup Den ni.. trött som fan nu.. börjar liret imorrn =) Citera
Relativitet Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 Sätter igång nu med Sngs på party o Pokerchamps. Citera
Recommended Posts