nucleus Postad 1 December , 2004 Rapport Postad 1 December , 2004 Som rubriken säger, inte alls kul. Hur många bettar pott ananrs om knappen inte finns...inga. Hu rmånga bettar pott när knappen finns,...betydligt fler. Gillar inte alls det här tilltaget från diverse klienter... Citera
Feedback Postad 1 December , 2004 Rapport Postad 1 December , 2004 Jag betar pot extremt ofta i PL och rätt ofta i NL. Och då har jag aldrig kört med en sådan klient, fast det kanske bara är jag? Citera
nucleus Postad 1 December , 2004 Författare Rapport Postad 1 December , 2004 vart spelar du då? tycker man ser det relativs sällan. Antingen bettas det nåt litet skitbet typ 2$ in i en pott på 20 eller så är det enorma överbet. Allafall på min låga nivå (0.50/1 NL) Citera
Hjort Postad 1 December , 2004 Rapport Postad 1 December , 2004 Jag känner till ultimate bet och 24h, fast det är bara på UB som det är lättillgängligt. Citera
nucleus Postad 1 December , 2004 Författare Rapport Postad 1 December , 2004 Jag känner till ultimate bet och 24h, fast det är bara på UB som det är lättillgängligt. Sitter på UB nu, pottbet in i en som aldrig förr... Citera
Rollin Postad 1 December , 2004 Rapport Postad 1 December , 2004 Spelar på FullTilt och Ub, där de finns sånna knappar. Tycker inte om att oerfarna spelare kan dra nytta av dom. Skulle föredra om dom fortsatte med sina mes bets. Men å andra sidan så är det inte alla som använder dom. Citera
Henkeman Postad 1 December , 2004 Rapport Postad 1 December , 2004 Partynätverket har också sån knapp, väldigt sällan nån använder den iaf tycker jag (Spelar iofs sällan NL ring games) Citera
Rollin Postad 1 December , 2004 Rapport Postad 1 December , 2004 Partynätverket har också sån knapp, väldigt sällan nån använder den iaf tycker jag (Spelar iofs sällan NL ring games) De är för att den inte är lika lätt tillgänglig. PÅ UB och FullTilt så har du den knappen framför dej hela tiden. På Party måste man ju klicka i den innan de är ens egen tur. Citera
Dollarturist Postad 1 December , 2004 Rapport Postad 1 December , 2004 Vad spelar det för roll? Så länge de är tomtar så kommer de att betta pott många ggr när de borde folda/checka/syna så bara för att de har en feature som gör att de slipper räkna potten gör det väl inte dom till bättre spelare? Eller menar du att borden blir mer aggressiva när potbet-knappen finns? I vilket fall som helst så tycker jag att UB verkar ha en mindre andel riktiga supertomtar så det behöver ju inte bara vara potbet-knappens fel att du får potbet in i dig hela tiden. Iofs tror jag att det kan vara en feature som har tillkommit i samma anda som maxinköpen. Minska de starkare spelarnas edge mot de svagare så att de inte bustar för fort och hinner generera mer rake åt siten. Dessutom har UB seminarier med pro's för spelarna så att man ska kunna lära sig av proffsen typ (har aldrig deltagit i nåt så jag vet inte om de är bra). De verkar ha som mål att höja den genomsnittlige spelarens nivå. Eller så har de några andra motiv bakom det hela. Jag spekulerar bara. Citera
Recommended Posts